Se indlæg
 Udskriv debat
Jericoacoara SC
Luiz Arantes do Nascimento
i1110.photobucket.com/albums/h459/Balslev/Jericoacoara%20SC/Jeri%20og%20logo_zpsw6c4fye8.png

Klubinformation:
Navn: Jericoacoara SC
Land: Brasilien
Stadion: Estádio Inferno
Grundlagt: Sæson 3
Titler: 4 ligatitler (S8, S9, S10, S11)
Kaptajn: Andreas Nielsen
Vice kaptajn:Chris Niller

Manageren:
Navn: Jason Apollo
Land: Grækenland
Ansat: Sæson 5

Jericoacoara SC er et brasiliansk fodboldhold som spiller, og nyder dette, offensivt fodbold. I den spæde start for holdet havde de en ekstraordinær offensiv. Denne offensiv var ikke fulgt op med en tilsvarende defensiv. Tværtimod. Vores mål fra sæson 7 var, at kombinere den ekstraordinære offensiv med en kontrolleret og solid defensiv. Vi ville holde fast i vores kyniske og kreative angreb med den tekniskfunderede playmaker som den offensive midt.

Holdet vil lukke ned rent defensivt og altså holde modstanderens offensiv væk fra vores mål, men samtidigt vil vi holde vores høje scoringsgennemsnit. Til dette vil vi spille possesion fodbold hvor vi sørger for, at holde bolden på egne fødder uden, at det går hen og bliver unødvendigt boldflytteri. Vi vil spille effektivt og hårdt presspil så vore modstandere aldrig føler sig trygge og sikre når de møder os. Mister man bolden er det direkte ud i pres for, at returnere den.

Af den grund lavede vi for nogle sæsoner siden en transformation af holdet. Vi har kombineret vores offensive mentalitet med en kynisk defensiv. Staben omkring holdet håber, at det vil bringe Jericoacoara SC til en evig lang storhedstid.

i1110.photobucket.com/albums/h459/Balslev/Jericoacoara%20SC/Formationer_zpsxbbs3tkh.png

i.gyazo.com/259a82f2926389462191f00608d6c3f3.png
UNDER CONSTRUCTION

i1110.photobucket.com/albums/h459/Balslev/Jericoacoara%20SC/Troslashjerne%20og%20logo_zpsvymrqgvg.png

Andreas Nielsen - Målmand
Længde - Medio S12
Frikøbsklausul - 80 mio

Chris Niller - Centralforsvar
Længde - Ultimo S15
Frikøbsklausul - 50 mio

Zidney Bonaldo - Centralforsvar
Længde - Ultimo S12
Frikøbsklausul - 100 mio

Marco Hardi - Centralforsvar
Længde - Ultimo S14
Frikøbsklausul - 100 mio

Franco Zecci - Højre back
Længde - Ultimo S12
Frikøbsklausul - 100 mio

Ben Arjen - Venstre back
Længde - Ultimo S15
Frikøbsklausul - 50 mio

Peter Orlanthi - Central midt
Længde - Ultimo S13
Frikøbsklausul - 40 mio

Khalil Slimani - Central midt
Længde - Ultimo S12
Frikøbsklausul - 100 mio

Zan Zadine - Central midt
Længde - Ultimo S14
Frikøbsklausul - 100 mio

Bashkim Alli - Højre wing
Længde - Ultimo S16
Frikøbsklausul - 50 mio

Papis Cherou - Højre wing
Længde - Ultimo S16
Frikøbsklausul - 100 mio

Luiz Ronaldinho - Venstre wing
Længde - Ultimo S15
Frikøbsklausul - 100 mio

Aris Pukka - Offensiv midt
Længde - Ultimo S14
Frikøbsklausul - 50 mio

Lucas Branco - Angriber
Længde - Ultimo S15
Frikøbsklausul - 100 mio

i1110.photobucket.com/albums/h459/Balslev/Jericoacoara%20SC/Banner1_zpsl0yxqxmc.png

Redigeret af Jason Apollo d. 13-04-2017 15:55
Journalist

Tidligere Manager Jericoacoara SC

Reserveret til stats
Journalist

Kaspar Virtanen
Hold da kæft. To offensive backs, tre teknikere på midtbanen og tre angribere. Det er noget af det mest offensive, jeg nogensinde har hørt om. Jeg er spændt på at se, hvordan det kommer til at fungere.

Kaspar Virtanen skrev:

Hold da kæft. To offensive backs, tre teknikere på midtbanen og tre angribere. Det er noget af det mest offensive, jeg nogensinde har hørt om. Jeg er spændt på at se, hvordan det kommer til at fungere.

Ville egentlig gerne have haft en Box-Box midtbanespiller for at skabe lidt balance, men den Box-Box spiller jeg gerne ville have er umulig at få. så har jeg set nogle gode def. playmakers som jeg tror kan stabilisere midtbanen i box-box spillerens fravær.
Journalist

Kaspar Virtanen
Luiz Arantes do Nascimento skrev:

Kaspar Virtanen skrev:

Ville egentlig gerne have haft en Box-Box midtbanespiller for at skabe lidt balance, men den Box-Box spiller jeg gerne ville have er umulig at få. så har jeg set nogle gode def. playmakers som jeg tror kan stabilisere midtbanen i box-box spillerens fravær.

Hvilken box-box-spiller er det, du allerhelst vil have? (Ja, mit ego kunne godt tænke sig, at du nævnte mit navn nu)
Redigeret af Kaspar Virtanen d. 01-03-2014 17:48

Nicolai Cristobal Nielsen
Kaspar Virtanen skrev:

Kaspar Virtanen skrev:

Hvilken box-box-spiller er det, du allerhelst vil have? (Ja, mit ego kunne godt tænke sig, at du nævnte mit navn nu)

Mit mindre ego lytter også Wink
Navn: Nicolai Cristóbal Nielsen
Alder: 25 år
Nationalitet: Italiano
Position: Box-to-Box Midtbane
Klub: Jericoacoara SC
Udlejet til Episkopi

Der er jo kun 2 box-box spillere i YFC der kunne magte den opgave, og Kaspar du er en af dem.

Havde også dig i tankerne da jeg overvejede at erhverve mig en Box-box spiller Nicolai. Dig ville jeg kunne have råd til at købe fri, tror jeg. men har nogle andre prioriteter rent spillerkøbsmæssigt i første sæson
Journalist

Kaspar Virtanen

Der er jo kun 2 box-box spillere i YFC der kunne magte den opgave, og du er en af dem.

Nu ved jeg ikke, om du henvender dig til Nicolai eller mig med den kommentar. Lad os bare blive enige om, at de to spillere du taler om er Nicolai og mig, så alle bliver glade.

Der er jo kun 2 box-box spillere i YFC der kunne magte den opgave, og Kaspar du er en af dem.

Havde også dig i tankerne da jeg overvejede at erhverve mig en Box-box spiller Nicolai. Dig ville jeg kunne have råd til at købe fri, tror jeg. men har nogle andre prioriteter rent spillerkøbsmæssigt i første sæson

Det var dig Kaspar. Dig og Thorsen for at være specifik
Journalist

Jonas Jorgen Jorgensen
Han har jo nævnt i pressemeddelelsen af han ser efter muligheden for at skaffe Nicolai Cristobal Nielsen.
Navn: Jonesy
Land: Danmark
Position: Sweeper Keeper
Klub: Habana-Exiom C.F.

Bjarte Berge
Spaendende... Glaeder mig til at se hvordan dette hold fungerer. Held og lykke!
Navn: Bjarte Berge
Alder: 21 år
Position: Defensiv Playmaker(100%DMC)
Hold: Episkopi F.C.
Agent: Daniel Whitesell
Født: Notodden, Norge
Bopæl: New Orleans, Louisiana, USA
Idoler: Kaspar Virtanen, Jésus Xavi &Xabi Alonso

Bjarte Berge skrev:

Spaendende... Glaeder mig til at se hvordan dette hold fungerer. Held og lykke!

Det glæder jeg mig også til. Jeg har en god fornemmelse. Har forhørt mig hos nogle af mine nøglepositioner. og folk har primært svaret positivt tilbage, men nu må vi se mandag morgen hvem der vil spille offensiv fodbold.
Journalist

Dario Severinsen
Spændende med et sambahold i ligaen. Har altid ville opleve et karneval i Rio, når vi skal møde jer i ligaen Wink

Velkommen til managerdelen, Luiz. Vi får at se om du er lige så taktisk som du var skribentmæssigt Wink
gyazo.com/8cd1298caabacce3aafca422487dc42a.png

Name: Dario Severinsen
Nationality: Germany (2. nationality Denmark)
Position: Sweeper Keeper
Current Club: Episkopi FC

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/bv_merkuranerne_80x80_1.png
True Faith

Kendall Jones
Interessant, bliver spændende at følge holdet i den kommende sæson.
- ''Shoot for the moon, and even if you miss it, you'll still land among the stars'' -
- Take Care -

Pressemøde i morgen klokken 17.00

Jeg vil præsentere 3 yderst kompetente spillere

Stay tuned

Redigeret af Luiz Arantes do Nascimento d. 14-10-2013 14:21
Journalist

Bob Slaine
Lyder spændende.

PS: Tjek lige din signatur for stavefejlSmile
img34.imageshack.us/img34/6289/oqvf.png

Spiller: Bob Slaine
AKA: "Ninjaen"
Position: Offensiv Venstre Wing 100%, offensiv højre wing 100%, midtbane venstre 75%.
Alder: 29 år (s.4)
Hold: Olympique Strasbourg
Kendt som: Verdens bedste wing i begge sider...og det kan ikke diskuteresPfft

Midtbanen er så godt som klar.

3 spillere har accepteret kontrakt, til to startpladser. Så bredden på midtbanen er sikret.

Desuden har jeg forhandlet en kontrakt med en forsvarsspiller.

Forhandler stadig med mit angreb. Men er sikker på mindst 2 spillere til angrebet.
Journalist

Mads Sorensen
lyder spændende
bliver interresant at følge det her projekt
Navn: Mads Sørensen
Alder 26 (s3)
Land: Danmark
Position: angriber (poacher)
Klub:
Agent: Ari Gold
Erfaring: 1 år hos Habana-Exiom C.F. (3. plads i ligaen) 1: Ultimatum 3.plads
topscore i S1 med 35 mål

karriere
Kampe: 38
Mål: 62
Assist: 29
Kampens spiller: 12

Handlerne er gået bedre end forventet.

Holdet er så godt som perfekt. Nogle små potentielle svagheder imod de helt store hold, men ikke noget vi ser som store mangler.

Vi mangler stadig svar fra vores angrebsstjerne. Hvis han melder tilbage med et ja er vi i top 3.

Luiz
Journalist

Ryan Joseph Wilson
Det er sgu effektivt arbejde! Der er ikke engang gået 12 timer af det første transfervindue og du mener, du stort set har holdet klar til en top3. Jeg ser frem til at få sat navne på de første handler i morgen!

Spring til debat: