Se indlæg
 Udskriv debat
Spørgsmål til træning
SotD
Hvis du har nogle spørgsmål til træningen, skal du stille dem her.

Vi vil prøve, at samle en hyppigste stillede spørgsmål her i tråden.

Kan jeg træne 2x positionstræning og 2x teknisk træning?
Ja! Positionstræning er uafhængigt af andre træningsformer.

Kan jeg træne 2x teknisk træning og 2x mental eller fysisk træning?
Nej, du kan max. træne 2 point pr. sæson! Du kan dog sagtens træne 1x teknisk og 1x mental eller fysisk - det skal bare samlet være max. 2.

Kan jeg træne 2x teknisk træning og 2x specialtræning?
Ja! Specialtræning er uafhængigt af andre træningsformer.

Kan jeg ændre min positioner (f.eks. højre fløj 25 % and venstre fløj 25 %)?
No, du kan ikke ændre dine positioner, selvom det er til den modsatte side. Det påkræver som minimum, at du træner positionen du vil skifte til. Hvis du har 100 %, kan du vælge at nedgradere for at opgradere en anden position.
oi44.tinypic.com/dlmkar.jpgwww.yourfootballcareer.com/images/facebooks.pngdl.dropboxusercontent.com/u/23772240/Youtube.png

Luca Patmac
Er det korrekt antaget at man skal have købt træning før man indleverer evnearket og altså før sæsonen begynder?
Luca Patmac- The Architect, 38y (s11)
Manager at Chakra United [League team]

SotD
Luca Patmac skrev:

Er det korrekt antaget at man skal have købt træning før man indleverer evnearket og altså før sæsonen begynder?

Nej. Evnearket og træning har i grundreglen intet med hinanden at gøre. Så indlever du bare dit evneark, og så træn dig efterfølgende. Det er i øvrigt de færreste der har råd til at træne lige nu.

Træning er muligt hele sæsonen igennem, i takt med at man får råd til det.

Du skal forestille dig at de stats du træner bliver lagt usynligt oveni de stats du har på dit excel ark. Så hvis du træner +2 i pace men allerede har 19 så får du kun 20, selvom du har betalt for +2.
oi44.tinypic.com/dlmkar.jpgwww.yourfootballcareer.com/images/facebooks.pngdl.dropboxusercontent.com/u/23772240/Youtube.png

Luca Patmac
Men hvis jeg først træner midt i sæsonen så får jeg jo ikke de point fra starten af sæsonen så det giver vel mest mening at gøre det før første kamp.
Men vi får selvfølgelig halvdelen af lønnen før første kamp så det må jo være muligt eller?

Jeg tænker på at der må være ret mange ubekendte i den del hvis alle gør det på forskellige tidspunkter af sæsonen.

SotD
Luca Patmac skrev:

Men hvis jeg først træner midt i sæsonen så får jeg jo ikke de point fra starten af sæsonen så det giver vel mest mening at gøre det før første kamp.
Men vi får selvfølgelig halvdelen af lønnen før første kamp så det må jo være muligt eller?

Jeg tænker på at der må være ret mange ubekendte i den del hvis alle gør det på forskellige tidspunkter af sæsonen.

Ja det er klart at du får mest ud af din træning hvis du gør det før første kamp. Men det er ikke alle der har råd til det før første kamp. Det er hele idéen med at fordele pengene. Så er spillerne tvunget til at holde sig aktive mere end én gang hver sæson.

Hvad tænker du i forhold til ubekendte? Min umiddelbare tanke var at træningsmodulet kunne bruges til forhandling eksempelvis. Hvis træneren kun vil give x antal kroner, så kan man måske genforhandle og sige at hvis han hæver lønnen med yderligere x antal, så har spilleren råd til at træne sig til gavn for både sig selv og klubben.

Luca Patmac
Ok jeg er med.
De ubekendte var hvis man det var på den dag man valgte at træne at du så skulle ligge det ind i db´en. Det ville jo gøre det voldsomt.
Men før sæsonstart og før midtvejspausen er yderst fornuftigt tænkt.

Jesus Xavi
Hvad er Specialtræning?
[center]
i.imgur.com/RCGf2OO.png
oi43.tinypic.com/119oshf.jpg
Defensiv playmaker
DM 100% CM 100% OM 25%

Maxime Briand
"- Special træning er et helt nyt element til spillet, og dækker over decideret unikke egenskaber, såsom evnen til at løbe dybt, drible uden om keeperen eller gejle publikum op."

Du kunne jo starte med at lede et relevant sted, som for eksempel...lad mig nu se..."Hvordan virker træning?" ville være et godt sted Wink
i1248.photobucket.com/albums/hh485/_-Ziber-_/Briand.png
Viljen til sejr, skal være større end frygten for nederlag
- Navn: Maxime "Le Petit Sorcier" Briand
- Alder: 30
- Nationalitet: Frankrig
- Bopæl: Paris, Frankrig
- Hold: i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/France-1.png Olympique Strasbourg
- Position: Offensiv højre kant
- Hjemmeside: "Le Petit Sorcier"

SotD
Der kommer i øvrigt meget mere omkring det, så fanen "specialtræning" kommer til at ligne de andre. Jeg mangler bare video osv. til mental og specialtræning.

Leroi Jaune
Hvem skal jeg betale til med træning?
Fodbold forbundet eller Coach? Det står ik så tydeligt og et sted stod der at kun Hilbert house og Fodbold Forbundet kunne modtage penge. Så jeg er lidt i tvivl.
Navn: Leroi Jaune
Nationalitet: Frankrig
Position: Offensiv kantspiller
Alder: 34
Hold: Jericoacoara (s6), Ultimatum FC (s4-s5), Juve Caserta (s1-s3)
Positioner: OMH 100% | MH 100%

Fodboldforbundet
Træningsbeløbene skal sendes til COACH - Men jeg ser helst at I venter med træning til transfervinduet er ved at være forbi, så der ikke forekommer fejl.
Fodboldforbundet - Den ypperste myndighed!

Leroi Jaune
Ok jeg venter.
Navn: Leroi Jaune
Position: Offensiv kantspiller
Alder: 34
Hold: Jericoacoara (s6), Ultimatum FC (s4-s5), Juve Caserta (s1-s3)
Positioner: OMH 100% | MH 100%

Marc Varieur
Så er det tid til at jeg finder mig de rette trænere for sæsonen. Derfor er jeg løbet ind i nogle spørgsmål.

Special træning, har jeg en plan om at tage 1 træningsegenskab. Men forsvinder den igen næste sæson? Hvad for jeg ud af vælge den samme egenskab i sæson 3, som jeg vælger nu her?

Teknisk træning, her vil jeg ha' 1 point i 2 forskellige stats. Det betyder 400.000 i alt. Men kan jeg igen til vinter tage 1 point i 2 forskellige stats til 400.000? Eller er det så 1.200.000? Eller skal jeg vente til sæson 3 for at få de til den billigste pris?

Håber det giver mening Smile
Navn: Marc Varieur
Alder: 26
Position: Center forsvar
Klub: Tidligere: Cuneo Auxilium Sæson 1
Nuværende sæson: Ultimatum F.C.

oi43.tinypic.com/21evzfk.jpg
i47.tinypic.com/10yntjm.png

Domingos Cristinho
Du må kun træne 2 skulle points pr sæson. Det vi sige, du kan træne 1 i teknisk træning og + i specialtræning. Du må ikke træne 2 i teknisk træning og 1 i specialtræning, da 1 specialtræning er det samme som 1 skillpoint.

Dvs at du kun kan træne 2 point pr sæson. Om det er nu at du træner eller til vinter bestemmer du selv. Du må også træne 1 nu og 1 til vinter.
Domingos Cristínho - Brasilien - Offensiv Playmaker - 28 år

Guilherme Figo
Men beholder man pointsne? Det kan jeg nemlig ikke huske.
i1248.photobucket.com/albums/hh485/_-Ziber-_/Figo.png
Navn: Guilherme Figo
Nationalitet: Portugal
Alder: 29
Klub: Jericoacoara SC
Tidligere klubber: União de Pastilhas & Sporting Clube de Portugal (Sporting Lissabon), Bursaspor, Olympique Strasbourg
Agent: Robert Smith
Titler: YFC Ligaen Sæson 2, Pokalturneringen Sæson 2
Kampe spillet: 1
Mål:
MOM:
Assists:
Rundens hold:

Marc Varieur
@Figo
Det er træning, det forsvinder ikke. Det er kun støvler der forsvinder. Smile

@Domingos
Sådan forstår jeg det ikke..
Du kan træne 2 træningsegenskaber i specialtræning pr. sæson, hvis du ikke ønsker andre træningsformer - Ellers kan du træne én egenskab uden det har indflydelse på hvad du ellers vil træne.

Ahh det havde jeg glemt at det selvfølgelig er pr. Sæson. Så se bort fra spørgsmålet omkring hvad det koster til vinter
Navn: Marc Varieur
Alder: 26
Position: Center forsvar
Klub: Tidligere: Cuneo Auxilium Sæson 1
Nuværende sæson: Ultimatum F.C.

oi43.tinypic.com/21evzfk.jpg
i47.tinypic.com/10yntjm.png

Domingos Cristinho
Ville høre om man skulle skrive hver individuel træning, ved hvert træningssektion.

Altså lad os antage at jeg træner 1 special træning, 1 teknisk stat og 1 fysisk stat.

Skal jeg så skrive det samlet eller skal jeg skrive + 1 teknisk stat under teknisk træning, + 1 i fysisk stat under træningscenteret og specialtræning under specialtræning?

Domingos Cristinho
Se bort fra mit spørgsmål, jeg læste det lige en til gang, jeg har styr på det nu.

SotD
Marc Varieur skrev:

Så er det tid til at jeg finder mig de rette trænere for sæsonen. Derfor er jeg løbet ind i nogle spørgsmål.

Special træning, har jeg en plan om at tage 1 træningsegenskab. Men forsvinder den igen næste sæson? Hvad for jeg ud af vælge den samme egenskab i sæson 3, som jeg vælger nu her?

Teknisk træning, her vil jeg ha' 1 point i 2 forskellige stats. Det betyder 400.000 i alt. Men kan jeg igen til vinter tage 1 point i 2 forskellige stats til 400.000? Eller er det så 1.200.000? Eller skal jeg vente til sæson 3 for at få de til den billigste pris?

Håber det giver mening Smile

Beklager det sene svar.

Specialtræning er ligesom alle andre træninger en kompetence du har i resten af karrieren. Det er udelukkende fodboldstøvlernes kvalitet der har en vis levetid.

2 træningspoint pr. sæson. Der er ingen forskel på om du tager begge point fra starten eller det første nu og det næste til vinter. Prisen er den samme.

De priser der er fremsat gælder pr. sæson og ikke pr. transfervindue.

SotD
Domingos Cristinho skrev:

Du må kun træne 2 skulle points pr sæson. Det vi sige, du kan træne 1 i teknisk træning og + i specialtræning. Du må ikke træne 2 i teknisk træning og 1 i specialtræning, da 1 specialtræning er det samme som 1 skillpoint.

Dvs at du kun kan træne 2 point pr sæson. Om det er nu at du træner eller til vinter bestemmer du selv. Du må også træne 1 nu og 1 til vinter.

Forkert.

Specialtræning kan godt kombineres med alm. skill træning. Også mere end de andre kombinationer.

Når du vælger specialtræning skal du have følgende simple regler for øje.

1) Ønsker du ét specialtræningsmove så kan du frit træne +2skills andre steder.
2) Ønsker du to specialtræningsmoves har du opbrugt dine træningsmuligheder.

Spring til debat: