Se indlæg
 Udskriv debat
A.F.C. Kensington
AFC Kensington Wage
i.imgur.com/6WeSFrX.png

i.imgur.com/RySJh2s.png
- Name: A.F.C. Kensington
- Country of origin: England
- Stadium: Barclays Arena
- Founded: Season One
Previously named: New Crazy Gang F.C.

i.imgur.com/Obcv8fC.png
www.yourfootballcareer.com/images/avatars/roberto-martinez.png
- Name: Edouard Cartier
- Nationality: French
- Residence: London, England

i.imgur.com/MMY36Do.png

i.imgur.com/jvRpXcM.png

Mourad Yilmaz
Position: Goalkeeper

Contract expires: At the end of Season 14
Release clause: 40.000.000

Mads Pedersen
Position: Striker

Contract expires: At the end of Season 10
Release clause: 50.000.00

Chukwu Musa
Position: Central Defender

Contract expires: At the end of Season 12
Release clause: 60.000.000

Andres Fernandez

Release clause: 40.000.000

Andrei Kirilenko
Position: Defensive Midfielder

Release clause: 40.000.00

Brandon Chambers
Position: Right Back/Central Midfielder

Contract expires: At the end of Season 11
Release clause: 50.000.000

Abdel-Rabak Oman Hassan

Fabio dos Santos Aveiro
Position: Left Wing/striker

Henrik Jensen
Position: Right Back
Release clause: 60.000.00

Marc Alvarez
Position: Defensive Midfielder

Marcus Boehmann
Position: Attacking Midfielder

Soos Boehmann
Position: Left Back

Drafts

Jairo Manuel Contreras

Redigeret af Luiz Arantes do Nascimento d. 18-08-2016 17:23

Edouard Cartier
Pressemøde - transfernyheder!

Hej og velkommen til!

Det er mig en ære at sidde her i dag, til mit første pressemøde som manager for NCG. Det har jeg set meget frem til – jeg behøver ikke et stort pressemøde til min præsentation, så jeg har fokuseret på at forstærke holdet på bedst mulig vis.

Det bliver en lang omgang denne gang, men jeg lover jer det er værd at blive her til slut.

Efter et par hårde dage, hvor folk virkede meget afventende, og ikke helt vidste om mine planer med projektet kunne lade sig gøre, begyndte tingene at gå fremad i går, og klubben kom i konkrete forhandlinger med flere stærke spillere. Det resulterede i at vi kan præsentere nogle forstærkninger i dag, som bestemt vil være med til at forbedre holdets chance for at kæmpe med oppe i øverste halvdel af tabellen.
Som i kan se, er der nogle tomme stole ved siden af mig, og disse stole står der ikke uden grund. Jeg vil gerne kalde den første nye signing herind – byd hjerteligt velkommen til Marc Alvarez!

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/keane[1013].jpg

I Marc får vi et rigtig stort talent, som får stor mulighed for at udvikle sig meget i den kommende sæson – planen er at Marc skal spille regelmæssigt og få noget hår på brystet så han inden for en overskuelig fremtid er klar til at gå ind på holdet, og blive fast inventar på den centrale midtbane. Jeg ser meget frem til at samarbejde med Marc, og finde ud af hvordan vi kan udvikle ham på ret vis. Marc har fået en tre årig kontrakt.

Det er blevet tid til at kalde den næste spiller herind er en forsvarsspiller, som går direkte ind i vores startopstilling. Byd hjerteligt velkommen til Henrik Jensen.

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/1674[765].jpg

Mens vi i Marc får et stort talent, får vi i Henrik en etableret spiller i ligaen, som allerede i flere tilfælde har bevist at han kan spille fodbold. Han bliver en kæmpe tilføjelse, som gerne skulle gøre vores højre side sikker, og støtte op på højrekanten i kontraer og lignende situationen. Henrik har også fået en kontrakt som varer tre år.

Vi snupper endnu en forsvarsspiller – og endnu en back. Giv Soos Boehmann en stor hånd!

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/soos_boehmann_flanagan[821].png

Soos går ligeledes direkte ind i vores startopstilling og skal have en rolle meget lig Henriks. Vi skal have defensiv stabilitet på vores backs, men samtidig vil vi også have offensivt mod, og aggresivitet. Det får vi bestemt hos Soos, som allerede i flere tilfælde har givet prøver på hans talent. Blandt andet da CDM på imponerende vis vandt bronze i deres debutsæson i ligaen, eller da Chakra vandt mesterskabet for snuden af mit daværende hold, Strasbourg. Soos har også skrevet under i 3 år.

Med tilgangen af Henrik og Soos, har de flest nok gættet navnet på den næste spiller, men han skal ikke gå glip af en velkomst. Marcus Boehmann!

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/marcus_lallana[664].jpg

Marcus går direkte ind og bliver vores nye offensive playmaker, som skal fordele alle boldene i vores offensive spil. Han skal bevise han har overblik, teknik og farlighed. I Marcus får vi en spiller som i flere sæsoner har været en profil, der har kæmpet med i toppen af ligaen. Jeg ser meget frem til de kommende tre, hvor Marcus får mulighed for at bevise at han faktisk kan hæve sit niveau yderligere.

Med afgangen af Lucas Ribeiro havde klubben faktisk ingen kanter – derfor var det meget vigtigt for mig at få styr på dette tidligt i vinduet. Derfor kontaktede jeg tidligt mine fortrukne spillere til vores kanter, og efter nogle bump og forhindringer lykkedes det os til sidst at få de to navne, som vi have sat øverst på vores ønskeliste. Byd velkommen til klubbens nye venstrekant – Fabio dos Santos Aveiro!

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/199304[819].png

Fabio har i flere sæsoner vist højt niveau, og har formået at præstere på trods af at hans hold ikke altid har kæmpet med i toppen af ligaen. Derfor var han også den spiller jeg allerhelst ville kunne signe til vores venstrekant, så da Fabio underskrev sin 3 år lange kontrakt, var jeg selvfølgelig meget glad. Fabio skal udnytte hans højreben og trække ind banen og støtte op med en masse farlige afslutning eller indadskruede indlæg. Jeg glæder mig til super meget til at se Fabio indfri sit talent fuldt ud!

Sidste mand for i dag skal også have sin tid i spotlyset. Jeg har virkelig glædet mig til at kunne præsentere denne spiller. Jeg mener vi har sikret os ligaens uden sammenligning bedste kant de seneste 2 sæsoner. Byd Maxime Briand velkommen!

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/briand-ava[162].png

Da jeg i sin tid fik chancen i Strasbourg var Maxime en af mine store ønsker, og dengang lykkedes det mig at sikre ham. Det er en af de bedste beslutninger, jeg har taget transfermæssigt. Maxime har en ualmindeligt stort talent, og har leveret på meget højt niveau de seneste to sæsoner. Jeg synes virkelig ham og jeg, har formået at gøre ham til en virkelig virkelig dygtig spiller. Derfor ville jeg selvfølgelig gerne have ham med mig, da jeg valgte at tage til NCG. Det lykkedes heldigvis, og nu står vi med en masse profiler, som er klar til at gå ind på holdet og vise at vi skal tages seriøst de kommende sæsoner.

Det blev en lang omgang denne gang, men der var jo også en del spillere at præsentere. Vi mangler stadig nogle spillere, så uanset position skal du ikke tøve med at kontakte mig. Så kan vi se om vi har et match.

Mange tak for opmærksomheden!

Fabio dos Santos Aveiro
Mange tak for velkomsten! Jeg glæder mig til at spille for denne klub!
Spillertype: Winger/Inside forward
Positioner: OMV 100% ANG 100% OMH 75%
Alder: 27
billedeupload.dk/images/Re3k6.png

Luca Lazovik
Så Marcus Boehmann skal spille offensiv midtbane? See ya later!
i1258.photobucket.com/albums/ii540/Champenralle/LucaLazovikYFCcopy_zpsc4a46add.png

Marcus Boehmann
Hvem sku ha' troet at selveste Luca Lazovik ikke har nosserne til at kæmpe for sin plads? :-D (Off YFC; Tror da FM vælger, da admins før har sagt at de ikke har kontrol over det...)

Nå, men du må gøre hvad du nu synes er bedst... Jeg siger tak for velkomsten og glæder mig!
- Marcus Boehmann - 26 - Offensiv playmaker - NCG

Luiz Arantes do Nascimento
Marcus Boehmann skrev:

Hvem sku ha' troet at selveste Luca Lazovik ikke har nosserne til at kæmpe for sin plads? :-D (Off YFC; Tror da FM vælger, da admins før har sagt at de ikke har kontrol over det...)

Nå, men du må gøre hvad du nu synes er bedst... Jeg siger tak for velkomsten og glæder mig!

Managers kan sagtens styre hvem der skal spille på hvilke pladser, til dels. Det er jo derfor der er forskellige roller på holdet (not needed - indispensable) Så når din manager siger at du går direkte ind i startopstillingen, så lyder det til at Luca bliver droppet.
Journalist

Tidligere Manager Jericoacoara SC

Marcus Boehmann
Hmm, jo, men hvis der er to CAMs på holdet, så kan manageren jo ikke styre, hvem af de to får den ene CAM position i opstillingen. Det problem havde vi jo i Chakra, hvor Lehmann konsekvent blev sat på CM, selv efter han blev "nedtrænede" CM til 75%.

Om Lazovik får rollen "not needed" ved jeg ikke noget om, det må manageren styre, men selv om han gør det vil AI'en nok stadig bruge ham, hvis han er i truppen fremfor en "Dårlig spiller". Og jeg tvivler på roller bestemmer, hvem der får hvilken plads.

Edit: Ok, han er smuttet, men tror stadig det er sådan Grin
- Marcus Boehmann - 26 - Offensiv playmaker - NCG

Mike Veilleux
Jeg forstår godt at Lazovik vil væk fra det galehus. Edoard skider på alt Hidetoshi står for/har stået for.

Jeg skulle til at modtage en løn 1,1 m, og har blandt andet været den mest tacklende spiller i den forgangne sæson, og så vælger han at smide mig på porten, fordi han mener 1,1m er meget. Det er jo noget vås. Det er galimatias. Sikke et galehus, der er i startfasen!

OFF-YFC: Jeg tror der er helt andre tanker der lægger til grund for den beslutning. Nogle mere personlige tanker og det er så barnligt som noget overhovedet kan være. Det kan simpelthen ikke passe. Det er så lavt det her.

Du ser sgu da heller ikke nogen smide folk på porten mens de har kontrakt, fordi de ønsker for meget løn i virkeligheden.

Hvis jeg ikke er smidt på porten, så siger jeg sgu bare nej til alle tilbud, og så skal han alligevel betale. Så kan han vælge om han må bruge mig eller ej!

Edouard Cartier
OFF-yfc:
Du kan opføre sig latterligt alt det du vil inden for din spiller, men når du begynder at gå efter min private person trækker jeg grænsen.

Jeg kan fint skelne mellem min manager og hvad jeg synes om folk IRL og vil ikke finde mig i beskyldninger om andet. Når det så er sagt så aner jeg ikke hvem du er uden for YFC og helt ærligt så er jeg ligeglad. Vi spiller et rollespil og det forholder jeg mig til.

Jeg synes din løn er for høj i forhold til hvad jeg har tilbage at gøre godt med. At du så er utilfreds med at være fundet for let er hvad det er - men beskyldninger uden for YFC hører ingen steder hjemme! Nu stopper legen, det vil jeg på ingen måde stå model til!!!

Hold dig i rollen og lad venligst vær med at blande OFF-YFC ind i det igen næste gang, du skal snakke til eller om min manager eller spiller. Managers skal i forvejen finde sig i en masse barnlige spillere der sviner en fuldstændig over beskeder. Men at gå mod folks private person - uden noget som helst grundlag endda - der trækker jeg grænsen.

Tilbage til emnet......

Edit:
Nogen fra crewet må gerne kigge på det her. Det her vil jeg simpelthen ikke finde mig i.... Jeg bruger tid og energi på det her spil og acceptere angreb fra spillere der ikke bliver solgt med det samme de anmoder om det. Nu skal jeg også modtage personlige angreb???? Nu stopper legen

Mike Veilleux
Det eneste jeg sagde om din private person var at jeg synes det var barnligt. Jeg kan slet ikke se hvordan det er et så stort personligt angreb, som du gør det til. Hvis du mener det var det, så var det ikke ment som en så stor tilsvining som du har taget det. Smile

Du prøver på at få crewet til at kigge på det, idet du har et problem nu jeg siger, at jeg bliver ligemeget hvad og du så stadig skal betale min løn. Jeg har kaldt dig barnlig off yfc men det er så også det. Hvis der bliver handlet på baggrund af det, så ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige..

Smile
Redigeret af Mike Veilleux d. 08-09-2015 07:48

Motsoko Mangobe
New Crazy Gang FC Loen skrev:

img856.imageshack.us/img856/3019/crazygang.png

i44.tinypic.com/2yvmgef.png
- Navn: New Crazy Gang FC
- Land: England
- Stadion: Selhurst Park
- Grundlagt: S.1

i41.tinypic.com/ih419s.png
-Navn: Hidetoshi Nakata
-Nationalitet: Japan
-Alder: 36 år
- Bopæl: Tibet

Hjemmebanetrøje:

img401.imageshack.us/img401/8880/lar.png

Udebanetrøje:

img197.imageshack.us/img197/271/nvyx.png

Holdet

Ludvik Johnsen

Kontraktudløb: Ultimo sæson 8
Frikøbsklausul: 50.000.000
Oscar Thiago

Kontraktudløb: Ultimo sæson 7
Frikøbsklausul: 50.000.00
Marco Hardi

Hueng Kwang Koo

Kontraktudløb: Ultimo sæson 9
Frikøbsklausul: 25.000.000
Mike Veilleux

Aidan Baines

Frikøbsklausul: 5.000.000
Yann Thebaux

Jairo Manuel Contreras

Lucas Ribeiro

Luca Lazovik

Roberto Natavio dos Santos

Frikøbsklausul: 60.000.000

Draft

Przemek Czcibor
Riccardo Scoglio
Wycliffe Wiremu
Bækgaard

Vil nødig være den sure.. Men kan denne opdateres Smile
i.imgur.com/1Sup4nK.png

Manager Wollongong United

member of hall of fame

Edouard Cartier
PRESSEMØDE

Hjerteligt velkommen til klubbens første pressemøde efter sæsonafslutningen! Det er med stor glæde, at jeg endelig kan holde dette pressemøde - og introducere omverdenen for en kæmpe nyhed.

Da jeg kom til klubben, var det blandt andet med et løfte fra bestyrelsen om klubben skulle starte helt fra scratch og genskabe sit brand. Bestyrelsen krævede attraktivt, effektivt og succesrigt spil på banen, og når man kigger tilbage på sæsonen, kan man blandt andet konkludere at den netop overståede sæson, er det bedste resultat i klubbens historie.
Derfor må det altså siges, at jeg og truppen har levet op til kravene. Grundet ligaens regler, kunne bestyrelsen ikke holde deres del af aftalen inden sæsonen, men det er tiden kommet til nu - vi er alle i klubben ualmindeligt spændte på at se hvordan dette bliver taget imod, da vi alle er meget tilfredse og glade med denne udvikling.

Lad os komme til sagen - fra og med næste sæson, er der ikke længere en klub i ligaen med navnet New Crazy Gang F.C. Vi gennemgår en mindre rekonstruktion og kan i dag introducere jer for A.F.C. Kensington. Til de nysgerrige står A.F.C for Athletic Football Club, mens Kensington er en del af London - så vores base i London forbliver.

Det har været vigtigt for os at fremstå mere seriøse - derfor har vi valgt et navn som er mere almindeligt og normalt i fodboldverdenen, end New Crazy Gang. AFC er dog stadig en sjældenhed, og det gør os egentlig ikke noget at skille os lidt ud stadigvæk.

I løbet af sæsonen har der også været skarpe forhandlinger med flere forskellige virksomheder, som ønskede at komme ind omkring klubben - det er endt med at vi fandt frem til aftaler med virksomheder fra vores hjemland. Vores nye hovedsponsor er mega-banken Barclays, som mange nok kender som hovedsponsor af Englands største liga, Premier League.

Nu til noget meget interessant - vi har nemlig også skrevet et sponsorat med den engelske tøjfabrikant Admiral Sportswear, som ligeledes har rødder fra England. Aftalen med Admiral Sportwear leder os videre til vores nye trøjer. Det er mig en ære at præsentere klubbens nye hjemmebanetrøje:

i.imgur.com/stjZpES.png

Som mange kan spotte på trøjen, har vi også fået nyt klub-logo, som i kan se en mere detaljeret version af her:
i.imgur.com/6WeSFrX.png

Vi har bevidst valgt at beholde den røde farve, for at bevare lidt af New Crazy Gang-sjælen. Det er et nyt kapitel vi starter, men vi ønsker også at ære klubbens historie - derfor vil rød stadig være klubbens farve.

Med undtagelse af udebanetrøjen - her har Admiral fået frie tøjler, og de er endt med et meget imponerende resultat med brug af flotte og anderledes farver, som vi ligeledes er meget glade for at kunne præsentere i dag:

i.imgur.com/Ot3QvCf.png

Det var alt for i dag - jeg takker mange gange for opmærksomheden, og ser frem til et spændende nyt kapitel, som forhåbentlig inkluderer mange positive historie og oplevelser!

Andy Brown
om det er så vigtigt for jer at blive taget seriøse skulle i måske overveje at leve op til forbundets krav om at have en opdateret trup på klubens hjeme side nået der er ikke har været overholdt i nu to sæsoner istedet for at bruge tid og krafter på at skifte navn spillerragter osv når man ikke engang kan formå at holde styr på basis
Manager Lokomotiva Beograd
former Manager Habana- Exiom CF until s 9

former Manager Highland Warriors s2

Brandon Chambers
Glæder mig meget til at fortsætte under dette nye navn. Logoet og trøjerne er super fede. Jeg håber blot, at vi kan yde dem retfærdighed i den kommende sæson.
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Chambers_zps745edd09.png

Brandon Chambers
31 years old
New Zealand
Offensive right back, Right winger & Central midfielder
Chakra United

Before you talk the talk, you better walk the walk

Edouard Cartier
Andy Brown skrev:

om det er så vigtigt for jer at blive taget seriøse skulle i måske overveje at leve op til forbundets krav om at have en opdateret trup på klubens hjeme side nået der er ikke har været overholdt i nu to sæsoner istedet for at bruge tid og krafter på at skifte navn spillerragter osv når man ikke engang kan formå at holde styr på basis

Hej Andy,

Jeg forstår din bekymring, og det er for dårligt, at vi ikke har fået opdateret den endnu. Men jeg har simpelthen ikke haft tid til at sætte mig ned med det hidtil. Når det så er sagt, så er det ikke to sæsoner, den ikke har været opdateret, men kun i denne sæson - altså en enkelt.

Jeg kan også informere dig om, at jeg var Fodboldforbundets side har fået grønt lys til at prioritere nyt navn, nyt logo og nye trøjer højest - det var noget der skulle stå klart, da Forbundet også ønsker at klubberne får mere realistiske navne.

Til slut kan jeg informere både dig, Motsoko og resten af spillets managere om at siden nu er opdateret Smile

Andy Brown
Når det så er sagt, så er det ikke to sæsoner, den ikke har været opdateret, men kun i denne sæson - altså en enkelt.

så er det da yderst mærkligt at der stadig var spillere på som havde udløb i sæson 7
at forbundet giver dispensation til t overskride deres regler komer ikke bag på nogen da de ærlig talt ikke er for gode til at gøre dem klare overholde dem eller håndhæve dem.
dette for jer dog ikke til at se mere seriøse eller profesionelle ud ,
men er da glad for at det langt om længe er iorden
Manager Lokomotiva Beograd
former Manager Habana- Exiom CF until s 9

former Manager Highland Warriors s2

Nkosana Traore
Damn jeg elsker trøjerne! Afsindigt flotte og utroligt flotte farver.

Edouard Cartier
Player informations updated - position and age of the players have been added.

Fodboldforbundet
PRESS RELEASE

The Football Federation has received the resignation from, the now former, manager of AFC Kensington.

After interviews with several suitable candidates, have AFC Kensington chosen Luiz Arantes do Nascimento as the new manager.

We wish him welcome to a good and hopefully successful stay as manager.

Fodboldforbundet - Den ypperste myndighed!

Luca Patmac
Good luck in the league and welcome back Smile
Luca Patmac- The Architect, 38y (s11)
Manager at Chakra United [League team]

Spring til debat: