Se indlæg
 Udskriv debat
Aarhus SC
Aarhus SC Wage
i57.tinypic.com/29mabsx.png

Klubinformation

Navn: Aarhus Soccer Club
Grundlagt: 2014
Land: Danmark
Stadion: Stadium of Stripes

Manager

Navn: Svenna Olafson
Nationalitet: Sverige
Yndlingstaktik: 4-5-1

---------------------------------------------------------------------------------------------

Truppen S12:

Målmand:
---- mangler ----

Venstre Forsvar:
Claudio Victorino - 21 år, Sæson 15, 25.000.000

Central Forsvar:
---- mangler ----
---- mangler ----

Højre Forsvar:
---- mangler ----

Defensiv Midtbane:
---- mangler ----

Central Midtbane:
Stanley Grayson - 21 år, Sæson 13, 20.000.000
---- mangler ----

Venstre Wing:
---- mangler ----

Højre Wing:
Mads Rask - 22 år, Leje sæson 13

Angriber:
---- mangler ----

Sub:
---- mangler ----
---- mangler ----
---- mangler ----

---------------------------------------------------------------------------------------------

Formation og spillestil:
I sæson 13 vil vi i Aarhus SC skifte over til en 4-5-1, hvor der vil bygges op omkring et stærkt forsvar, og en styrende central midtbane. Offensivt vil vi ligge tryk på med to målsøgende wings, samt en stærk center forward.
Er sikker på det er en taktik som vil give os mange point og mål næste sæson!

Information:

Aarhus Soccer Club blev grundlagt i år 2014, efter at heddet The Danish Fighter som blev til af 4 danske erhvervsdrivende tilbage i 2012, som både ønskede at have deres eget fodboldhold og give liv til dagens fodbold. Til denne opgave hyrede klubben træneren Jens Jacobsen, som skulle stå i spidsen for denne nystartede klub.

Efter Jens Jacobsen stoppet som træner for klubben, tog de 4 ejer til Sydafrika, hvor de mødtes med Nelson Zuma. Nogen få dage efter blev Nelson Zuma ansat som ny træner for klubben. Nelson kom med nogen af hans egen folk fra det sydafrikanske, og de vil gerne med ind i klubben og efter flere samtaler blev klubben Aarhus Soccer Club så til en realitet. Klubben er nu ejet af 4 dansker og 4 sydafrikaner.
Redigeret af Svenna Olafson d. 14-08-2017 21:23

Aarhus SC Wage
Hjemmebanetrøje

i58.tinypic.com/2unuc8y.png

Udebanetrøje

i61.tinypic.com/kevn2v.png

Redigeret af Carlos Verges d. 01-10-2015 20:16

Marko Ulreich
TRANSFERNYT
Nu hvor første halvsæson er ved at gå på hæld, synes jeg, at det er tid til en lille opdatering på transferfronten.

I sommervinduet kom vi afsted med 11 spillere, hvilket gør, at vi ikke har en super bred trup. Det hjælper vores nyeste signing, Magnus Larsson, dog kraftigt på. Han bliver en vigtig reserve i hele forsvaret, og vil sikkert få massere af spilletid, selvom han til at starte med ikke er førstevalg.

Derudover har en af vores midtbanestyrmænd, Morten Nielsen, valgt at forlænge sin kontrakt. Dette er jeg utrolig glad for, og jeg ser frem til, at han kan være en del af truppen i minimum 2,5 sæsoner mere.

Til sidst kan jeg lige fortælle, hvad jeg søger i dette transfervindue. Hvis der er nogen derude, der læser dette, og finder det interessant, må de meget gerne kontakte mig.

1. Den første spiller, jeg synes, vi mangler, er en reserve til angrebet. Bertoldo har i første halvsæson scoret fire mål, hvilket jeg er fint tilfreds med, men han har desværre været en smule skadesplaget, så vi kunne godt bruge en ekstra. Det ville også være et kæmpe plus, hvis vedkommende samtidig kan spille kant på en af de to sider, så vi også har en ekstra mand dér.

2. Den anden, og sidste, skal være en central midt, der er god både offensivt og defensivt. Vi har allerede en midtbane, som jeg vil vove at påstå er en af de bedste i ligaen, men vi kunne sagtens bruge en reserve, til hvis der skulle kommer skader eller andet.

Det var alt for nu. Hvis der sidder en ambitiøs spiller, der gerne vil prøve lykken her i Danmark, må vedkommende meget gerne sende en PB til mig. Så er jeg sikker på, vi kan finde ud af noget.

Marko Ulreich
Manager i Aarhus SC

Marko Ulreich
TRANSFERVINDUET
Godaften til jer alle sammen. Jeg vil nu præsentere de to første spillere, Aarhus har hentet i dette vindue, og fortælle lidt om, hvad vi ellers står og mangler.

Den første spiller er vores nye målmand. Det er en ung knægt, som har en meget livlig personlighed, men også har noget af et talent inde foran målet. Det er selvfølgelig Andrew Hardi, der kommer til klubben på en et-årig kontrakt.

Den anden spiller er bror til Andrew, og spiller i det centrale forsvar. Han blev nomineret til årets talent i S2, og har vist sig meget loyal overfor sin gamle klub, som han spillede for i 3½ sæson, inden han besluttede at rykke videre til Aarhus. Det er selvfølgelig Marco Hardi, vi taler om.

Jeg glæder mig rigtig meget til at se de to amerikanere i aktion i Aarhus-trøjen.

Hvad mangler vi?
Vi mistede desværre et par spillere op til denne sæson, så derfor mangler vi et par stykker. Hvis du mener, du har hvad der skal til, og spiller på en af følgende positioner, skal du være velkommen til at skrive en besked!

Defensiv midt: Dette skal være vores ankermand på midtbanen. Vedkommende kommer til at få fast spilletid, når han er klar på det. Det bliver hans opgave at rydde de bolde, der kommer forbi de to andre midtbanespillere, og generelt holde styr på forsvaret og midtbanen. Dette kan også være en defensivt-indstillet centermidt.

Backup til CM/DMC: Igen lidt af det samme fra før. Vedkommende kommer ikke til at spille hver kamp, men får alligevel en del spilletid i tilfælde af skader, karantæner, eller bare kampe, hvor han viser sig i god form. Vedkommende må også meget gerne være defensivt-orienteret, men en god box-to-box vil heller ikke skade.

Højrekant: Efter Hedegaards exit, mangler jeg en spiller, der kan komme ind i startopstillingen på højrekant. Han skal have en god speed, kunne afslutte, og også tilføje en del assists til holdet. Han kommer også til at spille de fleste kampe.

Rotation til kant/angriber: Dette skal helst være en, der kan spille angriber og på en af de to kant-pladser. Vedkommende skal være hurtig og god med bolden, men samtidig kunne afslutte chancer. Lige umiddelbart vil vedkommende ikke være førstevalg til angrebspositionen, men jeg vil forsøge at rotere frontpladserne så meget, som muligt.

Dette var alt, jeg har på hjertet for nu. Evt. spørgsmål vil blive besvaret hurtigst muligt.

Marko Ulreich

Marco Hardi
Tak for velkomsten!

Jeg ser meget frem til at spille for Aarhus, især fordi jeg kommer til at have min bror lige bag mig. Det er klart en klub i fremgang, og jeg håber, at jeg kan bidrage med en masse til at gøre denne klub endnu større.
i.imgur.com/LzS79eb.png

I play 50% left back and 25% defensive midfielder, Jericoacoara SC
Var den bedste

Andrew Hardi
Tak for velkomsten. Jeg er rigtig glad for at være kommet til Aarhus og ser et stort potentiale i holdet. Rachelle Defour ønskede også at flytte til Europa, så på den måde passede dette skifte perfekt.

Jeg er rigtig glad for at skulle spille sammen med min bror. Jeg glæder mig til at stå bag en stærk defensiv og endnu bedre midtbane. Det er helt unikt den midtbane som man står med her i Aarhus. Marko har gjort et rigtig godt arbejde og jeg ser frem til at samarbejde med ham, men mest af alt at skulle arbejde med mit forsvar.
oi61.tinypic.com/21awy9s.jpg

Marko Ulreich
TRANSFERNYT

Jeg kan i dag præsentere to nye spillere, der alle bliver en del af truppen til næste sæson. Jeg er utrolig glad for de to spillere, og jeg er sikker på, de nok skal tilføre holdet noget nyt. Desværre skal jeg også sige farvel til en, der har spillet for os igennem flere sæsoner.

Lad os starte med den dårlige nyhed: Morten Nielsen er tidligere på dagen blevet solgt til en klub, jeg selv synes skal præsentere ham. Jeg ønsker Morten alt muligt held og lykke i den nye klub, og jeg er sikker på, de nok skal finde ham ligeså værdifuld, som jeg gjorde.

Den første signing er fra Wales, og skal erstatte Morten Nielsen. Hans navn er selvfølgelig Aidan Baines, som er hentet fra Monterrey for 15 millioner. Han skal direkte ind på midtbanen, hvor vi skal finde ud af, om han skal spille defensivt eller i midten af det hele. Jeg glæder mig til at se ham i en Aarhus-trøje.

Den anden signing er hentet for 10 millioner i Mexico. Han er også waliser, og en tæt ven til Aidan Baines. Dette er ingen ringere end Ryan Wilson, der skal ind på højrekant og brillere ligaen. Jeg ser ham som noget af et scoop. Jeg er utrolig glad for, at han accepterede mit tilbud, og at han de næste fire sæsoner kan spille i en Aarhus-trøje.

Det var alt for nu. Der er stadig én plads tilbage som backup til den centrale midt, så hvis du mener, du har hvad der skal til, kan du sende mig en besked, og så kan vi tage den derfra.
Jeg vil selvfølgelig svare på spørgsmål, hvis der er nogle.

Marko Ulreich
Redigeret af Marko Ulreich d. 25-11-2014 19:41

Oscar Thiago
Selvom mig og Aidan ikke altid har klinget godt kan man ikke komme udenom at han er en fantastisk spiller, Wilson med. Nogle flotte handler igen i år Marko.
Manager i Juve Caserta
i.imgur.com/HH5ACbx.png

Manuel Lourenco
Vanvittigt hold, intet mindre!

Ryan Joseph Wilson
Jeg ser meget frem til at spille for Aarhus og glæder mig til at møde alle de nye holdkammerater. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg har haft mine uenigheder med nogle af dem, men lad os starte på en frisk og tage ligaen med storm!

Og så håber jeg, det er slut med at skifte klub de næste mange sæsoner. Nu er jeg skiftet to sommervinduer i træk. Det skal ikke ske igen, og jeg glæder mig over at komme til et stabilt hold, der oplever markant fremgang pt. Spændende tid!

Andrei Kirilenko
Wauw - Virkelig nogle imponerende og meget billige signings!

Håber jeg på et tidspunkt får lov til at husere på midtbanen sammen med Aidan igen Wink
Alder: 29 (Sæson 11)
Position: Defensiv Playmaker
Hold: BVM
Positioner: DMC (100%), MC (100%), AMC (25%)
Fod: Højre
Vinder af YA Sæson 3 (The Chosen Ones)

Steven McSmith
Der er virkelig sket meget siden jeg forlod Aarhus, stor respekt herfra
Form is temporary, Class is permanent

Andrew Hardi
Det er rigtig godt arbejde af Marko. Wilson og Baines er rigtig gode spillere, som jeg ser frem til at spille sammen med. Baines var en fornøjelse at spille sammen med i Wollongong og jeg sikker på at det også vil blive det i denne omgang.

Der skal desuden lyde en stor tak til Ludvik for ikke at sætte sig ordentlig ind i tingene og afvise Aarhus for at skifte til Strasbourg.
oi61.tinypic.com/21awy9s.jpg

Morten Johnsson
Steven McSmith skrev:

Ja, du skulle være blevet og taget i mod mine indlæg Wink
i58.tinypic.com/2q0r0h4.jpg

Morten Johnsson - 24 år - #27 - Aarhus Soccer Club

Mest assisterende forsvarsspiller i sæson 3

Ludvik Johnsen
Andrew Hardi skrev:

Det er rigtig godt arbejde af Marko. Wilson og Baines er rigtig gode spillere, som jeg ser frem til at spille sammen med. Baines var en fornøjelse at spille sammen med i Wollongong og jeg sikker på at det også vil blive det i denne omgang.

Der skal desuden lyde en stor tak til Ludvik for ikke at sætte sig ordentlig ind i tingene og afvise Aarhus for at skifte til Strasbourg.

Du har nu altid været en sjov fyr Andrew Smile
Jeg har aldrig fået et tilbud fra Aarhus, så det valg var nu ikke så svært. Sætter mig skam altid ind i tingene Wink
- Name: Ludvik Johnsen
- Position: Goalkeeper
- Nationality: Norwegian
- Team: New Crazy Gang FC

Marco Hardi
Fandme godt træner arbejde Marko! Aidan og Ryan er klassespillere. Har haft mine konflikter med begge parter, men vores forhold er blevet bedre, og jeg håber at det kun kan blive bedre nu!

Velkommen!
i.imgur.com/LzS79eb.png

Var den bedste

Steven McSmith
Morten Johnsson skrev:

Steven McSmith skrev:

Jeg afviser ikke at vende hjem på et tidspunkt i karrieren
Form is temporary, Class is permanent

Jurgen Radge
Jeg vil gerne sige velkommen til de nye spillere, vores træner har virkelig handlet stærkt. Dette er et suverænt hold, men vi må på intet tidspunkt glemme at hårdt arbejde er vejen til titler, ikke talent alene.

Men velkommen til, ser frem til at vi blive spillet sammen på holdet!

Nationalitet: Tysk cdn1.iconfinder.com/data/icons/famfamfam_flag_icons/de.png
Født: Regensburg, Tyskland cdn1.iconfinder.com/data/icons/famfamfam_flag_icons/de.png
Fødselsdato: 12/12-1991
Spillerposition: Midtbane (Box til Box)
Højde: 180 cm. | Vægt: 78 kg.

Morten Johnsson
Steven McSmith skrev:

Morten Johnsson skrev:

Steven McSmith skrev:

Jeg er her til jeg stopper karrieren, så du kommer bare Wink
i58.tinypic.com/2q0r0h4.jpg

Morten Johnsson - 24 år - #27 - Aarhus Soccer Club

Mest assisterende forsvarsspiller i sæson 3

Marco Hardi
Steven McSmith skrev:

Morten Johnsson skrev:

Steven McSmith skrev:

Udtalte du ikke i sidste sæson, at holdet ikke var noget uden dig?
i.imgur.com/LzS79eb.png

Var den bedste

Spring til debat: