Se indlæg
 Udskriv debat
Chakra United
Chakra United Wage
oi41.tinypic.com/2pguv.jpg

Klub information
Navn: Chakra United
Land: Tibet
Stadion: Tibet Arena
Founded: Sæson 4

Manager Information
www.yourfootballcareer.com/images/avatars/luca-patmac[61].jpg
Navn: Luca Patmac
Nationalitet: Italien
Bosiddende: Nepal
Spillestil: Velbalanceret playmaker stil
Debut som manager: Sæson 9

Klubinvesteringer
Stadion: Niveau 3, nr. 6 (bygget før s11)
dl.dropboxusercontent.com/u/23772240/Your%20Football%20Career/Stadions/stadion%2028.png

Ungdomsakademi: - Intet
Spejdere: - Ingen

Pokalskabet
YFC League Sølvmedalje s11
YFC League Bronzemedalje s10
YFC Division Vinder s09
YFC League Vinder s06
YFC Cup Vinder s06

Sæsonmål s12
1 - Medaljer/Kvalifikation til Champions League
2 - 12 Sejre
3 - Score mere end 50 mål
4 - Indkassere mindre end 30 mål
5 - Semifinalerne i Pokalturneringen

Historie
Seasonal Goals s11
1 - Medaljer
2 - 10 Sejre
3 - Score mere end 50 mål
4 - Indkasere mindre end 35 mål
5 - Semifinalerne i Pokalturneringen

Sæsonmål s10
1 - Undgå nedrykning
2 - 7 Sejre
3 - Score mere end 35 mål
4 - Indkassere mindre end 25 mål
5 - Top 6

Sæsonmål s09
1 - Oprykning
2 - Vinde Divisionen
3 - Score mere end 20 mål
4 - Indkassere mindre end 14 mål

5 - Kvartfinalerne i Pokalturneringen

YFC League
s11 - Nr. 2
s10 - Nr. 3
s07 - Nr. 5
s06 - Vinder
s05 - Nr. 6
s04 - Nr. 4
s03 - Nr. 3
s02 - Nr. 5

YFC Cup
s11 - Finalen
s10 - Runde 8
s09 - Runde 8
s08 - Runde 8
s07 - Semifinalerne
s06 - Vinder
s05 - Runde 8
s04 - Finalen

YFC Division
s09 - Vinder
s08 - Nr. 6

Redigeret af Luca Patmac d. 21-03-2017 12:41

Chakra United Wage

Squad s12

www.yourfootballcareer.com/images/ranks/Chakra_United.png
Start 11'eren
MM - Timothy Noble, 24y - s14, 50 mil
RB - Aaron Lozano, 23y - s13 - 50 mil
CB - Luke Bowman, 23y - s13 - 50 ml
CB - Tobias Boklund, 26y - s14 - 50 mil
LB - Yussuf Hassan, 26y - s14 - 50 mil
CM - Eidur Stefansson, 32y - s12 - 50 mil
CM - Patrice N'Zonzi 21y - s14 - 50 mil
HF - Vuk, 26y - s15 - 50 mil
OMC - Julius Kold, 26y - s14 - 50 mil
VF - Zinno Skibby, 25y - s14 - 50 mil
CA - Zlatan Covic, 22y - s13 - 50 mil

Reserver
Nr. 12: CM - Aidan Baines, 29y - s13 - 50 mil (Inaktiv-Draft)

Tactics

Normal Formation
4-2-3-1 Wide
i.gyazo.com/199fb05979ab311d9962c8d0302cbcaf.png

Defensiv Formation
4-1-2-3 DM Wide
i.gyazo.com/4c0e6a693c341d5e788e21f9a823a743.png

Offensiv Formation
4-2-4 Wide
i.gyazo.com/125e7d56510a70b1f7c68f89b17f1894.png

Redigeret af Luca Patmac d. 04-04-2017 21:50

Oscar Thiago
Et skræmmende mandskab!
34-årig anfører i New Crazy Gang

Hidetoshi Nakata
Managerstop

Hidetoshi Nakata stopper som manager for Chakra United med øjeblikkelig virkning, efter en gensidig aftale med bestyrtelsen. Beslutningen er blevet taget på baggrund af, at målsætning er mislykkes flere år i træk, samt at begge parter er enige om, at Chakra United vil have godt af en ny manager med nye ideer, som forhåbenligt kan føre klubben til dens første mesterskab.

Hidetoshi Nakta udtaler:
"Det er meget svært for mig, at skulle forlade Chakra United, da klubben har betydet så meget for mig igennem mange år. Jeg mener dog, at det er den rigtige beslutning, da klubben kan få stor gavn af nye ideer og taktik fra en anden manager. Jeg har ikke præsteret godt nok i år, i forhold til truppen som vi har til rådighed og det må jeg stå til ansvar for. Jeg ønsker også selv nye udfordringer, hvor jeg kan udfordre mig selv som manager og arbejde med talentudvikling.

Det har været en fornøjelse, at være manager for Chakra United igennem 5 sæsoner med både op- og nedture. Klubbens fans har været fantastiske og altid støttet op omkring klubben og gjort oplevelserne endnu bedre. De 2 resultater, som jeg er mest stolt af, er klubbens overlevelse i s.1 og bronze medaljen i s.3. Jeg ønsker den nye manager held og lykke, og håber på det bedste for klubben, spillerne og dens fans"

Klubbens nye manager vil blive præsenteret i den nærmeste fremtid.
-Navn: Hidetoshi Nakata
-Nationalitet: Japan
-Alder: 38 år
- Bopæl: London
-Managerprofil

Mads Sorensen
ærgeligt.. håber du forsætter i YFC
men lækkert nå at arbejde med dig
held og lykke i fremtidenSmile
Navn: Mads Sørensen
Alder 26 (s3)
Land: Danmark
Position: angriber (poacher)
Klub:
Agent: Ari Gold
Erfaring: 1 år hos Habana-Exiom C.F. (3. plads i ligaen) 1: Ultimatum 3.plads
topscore i S1 med 35 mål

karriere
Kampe: 38
Mål: 62
Assist: 29
Kampens spiller: 12

Lucas Ribeiro
På trods af at vi skiltes på en træls måde, er jeg ikke bleg for at indrømme, at det er en stor manager, der takker af her. Jeg håber bestemt du fortsætter i ligaen, da din karisma samt vilje er en inspiration for mange.
Det kan godt være du er kontroversiel, men folk forventer hvert år, at Chakra kæmper med i toppen grundet dit flotte arbejde.
Held og lykke fremover Hidetoshi - hvor end karrieren nu går hen for dit vedkommende.
Lucas Ribeiro - Den brasilianske kriger
Alder: 31 år (Sæson 8)
Klub: Aarhus S.C.
Nationalitet: Brazil

Marco Hardi
Tak for alt.
i.imgur.com/LzS79eb.png

I play 50% left back and 25% defensive midfielder, Jericoacoara SC
Var den bedste

Marc Basquez
Jeg vil benytte lejligheden til at give dig et par ord med på vejen. Du skal have ros for det Chakra United-hold, du har skabt, for det er virkelig dit hold. Du har stort set været med fra holdets start til nu, foruden at du også har holdt klubbens eksistens i live, da det så allermest sort ud. Det er en fantastisk gruppe spillere, du har fået samlet dig og der var i denne sæson lagt i kakkelovnen til en kuliminering af dit flotte arbejde for Chakra, med, måske, et mesterskab. Denne afslutning faldt desværre ikke og det var selvfølgelig ærgerligt, men det ændrer stadig ikke på dine præstationer i de fire andre sæsoner. Alt held og lykke Hidetoshi Nakata.
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Juve_zps84d18c06.png
Navn: Marc Basquez
Nationalitet: Spanien
Alder: 56 år
Adresse: Torino, Italien
Job: Manager & ex-Journalist
Klub: Juve Caserta
Hjemmebane: Dodicesimo Uomo

Luca Agostino
Nu har jeg godt nok ikke været manager i YFC-regi ret længe, men jeg kendte selvfølgelig godt til dig og dine bedrift i Chakra. Det er virkelig imponerende! Held og lykke fremover!

Mert Uner
Ny manager på plads i Chakra United

Chakra United kan i dag præsentere holdets nye manager Mert Üner.

Mert Uner udtaler selv: "Jeg er utrolig beæret over at få chancen som manager, for Chakra United. Det bliver rigtig spændende at overtage Hidetoshi Nakata's mandskab, og håber på at jeg kan føre holdet frem til deres første mesterskab."

Som slut vil jeg også sige at jeg mangler en Målmand, Central Midtbane og Venstre Back. Så hvis Chakra lyder som noget for dig, må du meget gerne sende mig en PB.

Det var alt for i dag.
Tak for jeres opmærksomhed.
Redigeret af Mert Uner d. 18-11-2014 18:12

Mert Uner
Chakra United indkalder til pressemøde 15:30.

Henrik Jensen
Alle ved jo det er Leon Lehmann i vil præsentere Smile

Mert Uner
Chakra United opruster kraftigt

Velkommen til dette pressemøde. Jeg kan i dag præsentere 3 spillere som kommer til at forstærke vores hold, frem mod S.6.

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/oliver_giroud[350].jpg

Den første spiller er Leon Lehmann.
Leon er købt fri fra Olympique Strasbourg, og det er en spiller jeg er rigtig glad for. Leon kommer ind og skal spille sin yndlings position, som er COM. Han skal fungere som holdets playmaker, og spilfordeler. Leon's kontrakt løber t.o.m S.7.

Leon udtaler selv: Jeg er meget glad for skiftet til Chakra. Set i bakspejlet så havde jeg nok aldrig forestillet mig at skulle spille lige netop i denne trøje, men efter alt hvad der er sket, er jeg på ingen måde i tvivl om at dette er det rigtige skifte for mig. Jeg har i gennem lang tid haft en rigtig god dialog med Mert Uner og ser meget frem til vores samarbejde. Nogle kritikere vil nok mene at dette bare var en udvej for mig, for at komme væk fra Stras. Men der skal ikke være nogen tvivl om at det var mig der valgte Chakra. Jeg flere andre tilbud på hånden, men når en manager som Mert kommer og spørger efter en, så må man også være taknemmelig!

Velkommen til Leon Lehmann

www.yourfootballcareer.com//images/avatars/34y9p21.jpg

Den anden spiller jeg har hentet er angriberen Roberto Natavio dos Santos.
Roberto er ligeledes blevet købt fri fra Olympique Strasbourg. Roberto er også en spiller, jeg er meget tilfreds med at have fået til klubben. Jeg håber, og tror på at Roberto vil vise sin mål næse i denne her sæson. Til sidst har jeg også stor tro på at Leon og Roberto, vil vise hvor farlige de er sammen. Roberto har ligeledes fået kontrakt t.o.m. S.7.

Velkommen til Roberto Natavio dos Santos

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/hugo-lloris-france[869].jpg

Den sidste spiller jeg har hentet til klubben er Pascal Boli. Pascal kommer fra det ned rykkede hold Wollongong United. Selv om klubben endte sidst, synes jeg at Pascal stod en fin sæson. Pascal skal være førstemålmand, og jeg tror på knægten har hvad der skal til. Pascal har fået kontrakt t.o.m. S.8

Velkommen til Pascal Boli

Tak for jeres opmærksomhed. Der kan nu stilles spørgsmål.

Akili Faye
Mert Uner skrev:

Chakra United opruster kraftigt

www.yourfootballcareer.com//images/avatars/34y9p21.jpg

Den anden spiller jeg har hentet er angriberen Roberto Natavio dos Santos.
Roberto er ligeledes blevet købt fri fra Olympique Strasbourg. Roberto er også en spiller, jeg er meget tilfreds med at have fået til klubben. Jeg håber, og tror på at Roberto vil vise sin mål næse i denne her sæson. Til sidst har jeg også stor tro på at Leon og Roberto, vil vise hvor farlige de er sammen. Roberto har ligeledes fået kontrakt t.o.m. S.7.

Velkommen til Roberto Natavio dos Santos

Puha! Jeg er sgu lidt chokeret, men så er der trods alt alligevel konkurrence om topscorerpladsen i år Wink

Mert Uner
Midtbanen forstærkes

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/gunni_100x100[664].jpg

Jeg kan i dag præsentere en mand, som jeg er meget glad for at have hentet. Hans navn er Marcus Boehmann. Marcus er hentet ind fra sidste års 2. Plads CD Monterrey, og skal i år være en vigtig mand på midten af banen for os. Jeg glæder mig meget til at se hvordan Marcus kommer til at passe ind i vores spil. Jeg er også sikker på at han vil vende sig til nye sine holdkammerater, og at han viser det ude på trænings banen med det samme.

Velkommen til Marcus Boehmann

Oscar Thiago
Imponerende arbejde Mert, offensivt set er vi jo faktisk blevet forstærket i forhold fil sidste år. Velkommen til de nye, lad os vinde noget metal!
34-årig anfører i New Crazy Gang

Mert Uner
Chakra opruster kraftigt frem mod næste sæson

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/soos_boehmann_flanagan[821].png

Den første spiller jeg vil præsentere er Soos Boehmann. Soos er en rigtig dygtig spiller, som også har vist sig som en af de bedste på hans plads i ligaen. Soos er hentet ind til venstrebacken, og jeg er sikker på at han vil vise sit talent med det samme. Soos har skrevet under på en kontrakt der løber 2 sæsoner ud.

Velkommen til Soos Boehmann

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/4059018-283692-[765].jpg

Den anden spiller der har skrevet under er den talentfulde højreback Henrik Jensen. Henrik er hentet fra det danske hold Aarhus SC hvor han har vist sig som en rigtig talentfuld højreback. Henrik skal erstatte holdets nuværende anfører Oscar Thiago, der smutter til sommer. Det bliver ikke nogen let opgave, men jeg har stor tiltro til Henrik, og tror at han godt kan gøre det. Henrik har ligesom Soos skrevet under på en kontrakt på 2 sæsoner.

Velkommen til Henrik Jensen

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/davies_zpsc1zavqmx.jpg

Den tredje spiller der tilstøder holdet til sommer er Christian Lillelund. Christian kommer til fra spanske Habana-Exiom C.F. hvor at han hele sin fodbold karriere har kæmpet om overlevelse. Og det har han gjort rigtig godt, han har vist sig som en rigtig vigtig brik hver eneste sæson hos Habana, og netop derfor er jeg også rigtig glad for at kunne præsentere ham i dag. Jeg tror at Christian kommer til at passe godt ind i Chakra lejren, han har altid vist sig som en hårdtarbejdende spiller, som altid vil give 110% for holdet. Christian har også skrevet under på en kontrakt der binder ham til klubben i 2 sæsoner.

Velkommen til Christian Lillelund

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/48940[752].png

Den fjerde spiller der har skrevet under med klubben er det amerikanske stor talent Andrew Hardi. Andrew kommer ligesom Henrik fra Aarhus af. For mig er Andrew den mest talentfulde målmand i hele YFC ligaen, derfor er jeg også rigtig glad for at han har valgt at skrive under. Andrew har vist ligesiden han kom til ligaen at han har talentet, og jeg er sikker på at han fortsat vil brillere for Chakra United. Andrew har ligesom alle de andre fået en kontrakt på 2 sæsoner.

Velkommen til Andrew Hardi

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/gunni_100x100[664].jpg

Den femte spiller der har skrevet under er Marcus Boehmann, og det jeg er rigtig glad for. Marcus har været en vigtig brik i denne sæson, og det kommer han også til at være til næste sæson. Marcus og Soos er brødre, og jeg glæder mig også til at se deres samarbejde fra CD Monterrey af. Marcus har forlænget sin kontrakt med 2 sæsoner.

Velkommen til Marcus Boehmann

Tak for jeres opmærksomhed. Der kan nu stilles spørgsmål.
oi44.tinypic.com/vynprs.jpg

i1381.photobucket.com/albums/ah231/Hashue/Avatars/Signatures/MertUrnerSig3_zpsyroevoy8.jpg

Andrei Kirilenko
Hvordan vil den nuværende trupsammensætning påvirkes af disse 4 indkøb? Specielt forsvar og målmand tænker jeg på her. Er der gjort nogle overvejelser omkring det?
Alder: 29 (Sæson 11)
Position: Defensiv Playmaker
Hold: BVM
Positioner: DMC (100%), MC (100%), AMC (25%)
Fod: Højre
Vinder af YA Sæson 3 (The Chosen Ones)

Mert Uner
Der er bestemt gjort overvejelser om det her. Alle spillere er hentet til for at spille, de spiller alle en position hvor vi ville mangle en spiller til næste sæson. Andrew er hentet ind pga. hans store talent, Pascal har gjort det rigtig fint her i denne halve sæson, men da jeg har forhåbninger om at spille med om guldet til næste sæson, har vi brug for en mere rutineret målmand. Men som jeg også har skrevet, er de alle købt til at erstatte en af de nuværende spillere på holdet, som desværre ikke er her til næste sæson. Jeg har haft en masse overvejelser med disse indkøb, og jeg er sikker på at jeg har taget de rigtige valg.
oi44.tinypic.com/vynprs.jpg

i1381.photobucket.com/albums/ah231/Hashue/Avatars/Signatures/MertUrnerSig3_zpsyroevoy8.jpg

Hidetoshi Nakata
Flotte handler som der er blevet lavet og også økonomisk gode, da der ikke skal betales transfersum. Især Soos Boehmann tror jeg vil give rigtig meget til holdet, mens Christian Lillelund også virker som en rigtig spændende spiller som er kommet langt på hårdt arbejde.

Det er rigtig glædeligt at se at klubben fortsætter med samme fornuftige økonomiske stil som tidligere. Da jeg stoppede var jeg lidt bange for holdet ville falde fra hinanden som man har set i andre storklubber når en manager stopper, men det har bestemt ikke været tilfældet. Det beviser både at Mert Uner er en rigtig dygtig manager, men også at det er en stærk klub som kan klare sig igennem udfordringer.
-Navn: Hidetoshi Nakata
-Nationalitet: Japan
-Alder: 38 år
- Bopæl: London
-Managerprofil

Spring til debat: