Se indlæg
 Udskriv debat
BV Merkuranerne
BV Merkuranerne Wage
i1237.photobucket.com/albums/ff472/Westwood_pcm/bvm2_zps0db2a867.png
oi59.tinypic.com/xd8svr.jpg
Club info
Established: 2012
League: YFC League
Nationality: Germany
Manager: Keenan Walker
Stadium: Ellipse-Planet Arena

Shirts
i.imgur.com/hKYLCzA.png
i.imgur.com/e1McpVQ.png

Team

William Winde
Position: Goalkeeper
Nationality: Danish
Contract expires: End S14
Release clause: $50.000.000

Soos Boehmann
Position: Left back
Nationality: German
Contract expires: End S12

Abdel-Rabak Oman Hassan
Position: Central defender
Nationality: Swedish

Henrik Jensen
Position: Right back

Andrei Kirilenko
Position: Defensive midfielder
Nationality: Russian

Marc Alvarez
Position: Central defender & defensive midfielder
Nationality: Spanish

Javier Fierro
Position: Central midfielder & Left winger
Nationality: Mexican

Marcus Boehmann
Position: Offensive midfielder
Nationality: German

Samuel Jerome Bryant
Position: Left back/winger
Nationality: American
Release clause: $30.000.000

Yaya Mugabe
Position: Striker & right winger
Nationality: Nigerian
Release clause: On loan

Mads Pedersen
Position: Striker

DRAFT PLAYERS:
Geril Rimou (CB )
Carlton Cooder (CB )
Nicolai Cristobal Nielsen (CM)
Manuel Lourenco (Winger)

Redigeret af Keenan Walker d. 28-04-2017 14:34

Andri Astvaldsson
Ny manager - Ny vision
Det er måske gået ubemærket hen for mange, at BV Merkuranerne har fået en ny manager, men det er altså tilfældet - Mit navn er Andri Ástvaldsson, og jeg kommer fra Island. Jeg ville hjertens gerne have præsenteret mig selv for jer noget før, men fakta er at jeg er stødt til klubben lige op til den vigtige draftauktion, hvilket jeg har prioriteret højere end noget andet.

Klubbens målsætning for den kommende sæson er intet ringere end oprykning - Vi skal simpelthen op i YFC League igen, hvor jeg også klart mener klubben hører hjemme - På trods af en mildest talt elendig sidste sæson. Mange vil måske klø sig i nakken og tænke, at vi nok bare burde koncentrere os om ikke at ende sidst igen, men jeg har virkelig en tro på, at vi i BV Merkuranerne kan skabe et klassehold allerede til den kommende sæson - Et hold som kan kæmpe med om de absolut øverste placeringer.

Min førnævnte prioritering af draftauktionen har også allerede båret frugt, idet klubben på nuværende tidspunkt er sikret syv nye spillere til den kommende sæson, og vi er 'still going strong', som man siger - Der er altså mere i vente!

Den første spiller jeg kan præsentere er Kim Petersen, som skal vogte målet for BVM næste sæson. Til defensiven har jeg sikret to spillere i Javier Algero, der skal spille venstre back, og Pierre de la Fontaine, der skal spille højre back. På midtbanen har vi sikret Steven Sunshine, der er en af de absolut bedste centrale midtbanespillere på YFC-scenen.

Der er desuden blevet oprustet kraftigt på de helt offensive pladser, hvor vi blandt andet har købt en stjernespiller i form af Domingos Christinho, som skal spille offensiv midt sammen med Bastiaan Von Hampel Diederik og Nicolaj Bøgelund, der uden tvivl også er formidable fodboldspillere.

Andy Brown
Velkommen til Manager gerningen og til lykke med erhverelserne Var selv i længere tid ude efter Bastian Von

Hampel men da jeg hentet Figo endte jeg med at trække mig da jeg har en del midtbane folk nu, er en formidable

spiller til prisen Bastian og er lige så god på central midt som den offensive skulle du ikke være klar ovre det.

virkelig en god deal når man ser hvad lignende spillere er gået for.
Manager Lokomotiva Beograd
former Manager Habana- Exiom CF until s 9

former Manager Highland Warriors s2

Andri Astvaldsson
Mange tak Andy! Smile

Jeg ser også virkelig frem til at starte som manager for BVM, og jeg indrømmer da gerne, at det er lidt af en drengedrøm, der går i opfyldelse. Men når det er sagt, er jeg selvfølgelig heller ikke i tvivl om, at det er et utroligt krævende job, hvor man hurtigt kan få sparket, hvis resultaterne ikke flasker sig Smile

Andri Astvaldsson
Fuldendt trup!
Det er mig en glæde at kunne meddele, at BV Merkuranerne allerede på nuværende tidspunkt er færdig med at handle spillere i draftauktionen. Jeg har nemlig skrevet kontrakt med fem spillere mere, så vi nu kan kalde truppen for fuldendt, idet vi er oppe på de 12 mand, man højst kan være.

De første syv spillere er allerede blevet præsenteret, men som jeg også nævnte dengang, så var der mere på vej! Den første af de fem nye spillere er forsvarsklippen Henrik Sørensen. Henrik er en af de absolut bedste forsvarsspillere overhovedet, så jeg er virkelig glad for at kunne byde ham velkommen til BV Merkuranerne! Henrik vil selvfølgelig komme til at spille midterforsvar, hvilket også er hans spidskompetence. Her vil han skulle spille med Sebastian Midtgaard ved sin side, der er en gammel kending i BVM trøjen, da Sebastian også spillede for klubben sidste sæson.

Derudover har vi købt Miklos Hass, der er en virkelig dygtig ung fodboldspiller. Miklos spiller normalt central midtbane, og det vil han også komme til her i BVM, hvor han skal spille side om side med Steven Sunshine. En anden dygtig ung fodboldspiller er franskmanden Rolland Pierre, som vi også har skrevet kontrakt med for den kommende sæson. Rolland er i første omgang udset en rolle som reserve i forsvaret, men imponerer han, belønnes det selvfølgelig med en startplads!

Sidst men ikke mindst har BV Merkuranerne haft den helt store check fremme for at sikre en af de bedste angribere nogensinde! Det er mig en stor ære at kunne fortælle jer, at vi i næste sæson råder over verdensklasse angriberen Isdel Dos Santos!

Andri Astvaldsson
Oprykning + Første spiller sikret
Så er sæsonen slut for vores vedkommende, og hvilken dejlig en af slagsen det blev. Målet før sæsonen var oprykning, og det lykkedes som bekendt. Mesterskabet kom i hus efter en af de mest spændende og nervepirende YFC Division i lang tid, hvor alt nåede at blive vendt op og ned, før oprykkerne blev fundet. Samtidig nåede vi til kvartfinalen i pokalturneringen, hvor vi dog rendte ind i et hav af skader, og derfor måtte se chancerne for det videre avancement til semifinalen forpasse.

En oprykning til YFC League har også betydet, at jeg allerede nu er gået på jagt efter kommende spillere til BVM. Selvom transfervinduet endnu ikke er åbnet, har jeg allerede haft gode dialoger med interesserede spillere. En af dem var Samuel Jerome Bryant, som jeg er stolt over at kunne præsentere som klubbens første spiller til næste sæson. Samuel kommer fra netop nedrykkede Union Santiago, hvor han huserede på venstre backen, og skifter til klubben på en 5-årig aftale.

Zac Schmidt
Dejligt at se en af de gamle gutter venner tilbage til BVM. Tillykke til begge parter. Jeg krydser alt hvad jeg har og håber på en god sæson for BVM!

Samuel Jerome Bryant
Genialt at være tilbage spændt på hvilket hold vi kommer til at kunne stille når sæsonen starter det bliver spændende BVM for en ny chance i ligaen så selfølig måtte jeg bare være med da muligheden heldigvis bød sig
Alias Samidinho

Hometown: Kennesaw Georgia

Club: BVM (and loving it )

i1123.photobucket.com/albums/l545/bashas/BAS.png

Dario Severinsen
Snydepels med det Tweet tidligere...

Bliver fedt at se dig igen i den Gul/Sorte trøje. Den klær dig bedre end den sidste du trak over hovedet i Chile Wink
gyazo.com/8cd1298caabacce3aafca422487dc42a.png

Name: Dario Severinsen
Nationality: Germany (2. nationality Denmark)
Position: Sweeper Keeper
Current Club: Episkopi FC

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/bv_merkuranerne_80x80_1.png
True Faith

Akili Faye
Smukt syn når en gammel spiller vender tilbage som nu. Jeg har intet andet end respekt tilovers for dig, Samuel, og jeg regner stærkt med at kunne gøre det samme en dag!

Andri Astvaldsson
Truppen udvides
Som mange nok har opdaget, så er en vaskeægte BVM klublegende vendt hjem - Nemlig Dario Severinsen! Dario er en klasse målmand, som jeg virkelig er glad over at have fået muligheden for at hente hjem. Allerede inden klubben havde sikret sig oprykning, henvendte Dario sig til mig og indikerede, at det måske snart var tid til at vende hjem til den klub, hvor det hele begyndte - Noget jeg bestemt var åben over for. En super loyal spiller som jeg glæder mig ufattelig meget til at se i BVM trøjen. Dario kommer desuden til at bære anførerbindet - En opgave jeg er helt sikker på, at han nok skal klare med bravour.

Et andet nyt ansigt i truppen er den 26-årige offensive midtbanespiller, Benjamin Kvist Nesrillias. Nesri trængte til at prøve noget nyt, og han er derfor blevet købt fri af sin kontrakt i Juve Caserta. Jeg har kendt Nesri i en del år efterhånden, og vi har altid kommet godt ud af det med hinanden, så han var opsat på at komme til klubben. Nesri har rigtig mange gode år i sig endnu, og det glæder mig, at vi har fået føjet et så prominent navn til truppen.

Den sidste af de etablerede spillere, som vi har valgt at hente, er Vedad Deljkovic. Vedad har været lidt rundt omkring de seneste sæsoner, og endelig som han var ved at slå sit navn fast sidste sæson, endte det desværre med en nedrykning. Damietta var aldrig med i den sjove del af ligaen, men det til trods formåede Vedad alligevel at præstere på højt niveau. Jeg føler mig derfor sikker på, at vi i Vedad har fået en rigtig goal-getter.

Til sidst har vi hentet tre helt nye navne i YFC-regi. Det drejer sig først og fremmest om de to centrale midtbanespillere; Ferran Carles Abello og Renzo Cleto. Ferran og Renzo er to dygtige unge spillere, der kommer med masser af gå på mod. De kommer til at slås om de to centrale midtbane pladser sammen med en rutineret draftspiller, som jeg vil præsentere senere. Sidst men ikke mindst har vi hentet franskmanden Mathis Dubois. Mathis er en offensiv midtbanespiller, og kommer ligesom Ferran og Renzo også med en masse gå på mod.

Som jeg kort nævnte, har vi selvfølgelig også sikret os spillere i draftauktionen, som stadig står på. Spillere som jeg vil præsentere i en pressemeddelelse efter draftauktionen.

Andri Astvaldsson
Draftauktion
Draftauktionen er nu slut, og her har BVM selvfølgelig også fået handlet spillere ind. Inden draftauktionen manglede vi ni mand for at nå op på de maksimale 16 spillere. Der har været hårde forhandlinger om enkelte spillere, og knapt så hårde forhandlinger om andre spillere, men i sidste ende fik vi hentet de ni mand, vi manglede. Draftspillerne er følgende:

- DC: Sebastian Midtgaard, 21 år
- DC: Carlton Cooder, 27 år
- DC: Henrik Sørensen, 30 år
- RB: Pierre de la Fontaine, 21 år
- RB: Valentin Mironov, 31 år
- CM: Steven Sunshine, 31 år
- AMC: Guilherme Figo, 30 år
- ST: Claudio da Costa, 24 år
- ST: Nicolaj Bøgelund, 30 år

Michel Zidane
BV Merkuranerne skal genrejses. Så klar er missionen. Ledelsen har på trods af en nedrykning en klar målsætning om oprykning allerede efter denne sæson, og har derfor også stillet et ganske fornuftigt budget til rådighed.

Min opgave er jo så at forvalte dette budget på en fornuftig måde, og det betyder blandt andet, at jeg allerede på forhånd havde afskrevet flere af de helt store navne, og selvom der er forsøgt at lave røverkøb på nogle af dem, så vidste den sportslige ledelse og jeg selv godt, at spillere som Bob Slaine eksempelvis ville være uden for vores rækkevidde.

Dette betyder dog ikke noget for styrken af truppen og de spillere jeg på nuværende tidspunkt kan præsentere, da denne også rummer store profiler.

Til målet har vi hentet Andre Mestres, et sandt røverkøb hvis du spørger mig. Ingen andre klubber ønskede ham tilknyttet, og det gjorde at vi ubemærket kunne tilknytte ham til en pris der muliggør en større investering på andre områder.

Denne større investering kan ses i vores køb af Nikolaj Sienko Frederiksen en forsvarsspiller tæt på sin bedste alder, som vi også fik til en favorabel pris, og opgaven er nu at finde dem han skal organisere vores forsvar med.

På midten har vi hentet veteranen Martijn van Rhijn. Vores fokus har hele tiden været på spillere der kan spille på den centrale midt og den defensive midt. Dette gør det muligt at lave mindre ændringer i det taktiske setup i kampen, og Martijn passer perfekt ind her.

Foran Martijn kan vi præsentere en af de absolut bedste offensive midtbanespillere der er set i YFC League og YFC Divisions historie. Leon Lehmann. At vi derudover også har kunnet hente ham til en pris der er under det vi gennemsnitligt kunne mønstre for en spiller.

Sidst men absolut ikke mindst, så kan vi præsentere en stjerneangriber. Krampel von Hampel er blevet tilknyttet holdet, og han kommer til at være angriberen i sæsonen for BVMs genrejsning. En opgave ledelsen har fuld tiltro til at han kan fuldføre.

Jeg vil vende tilbage, når det er muligt at offentliggøre flere indkøb til BVMs genrejsningssæson.

Michel Zidane
Så kan de sidste 5 nyindkøb præsenteres.

Op til denne sæson har BVM skrevet kontrakt med i alt 10 nye spillere, der foruden spillere fra ungdomssystemet skal bringe klubben tilbage i YFC League. De første 5 har jeg præsenteret for jer, og de næste fem vil blive præsenteret her.

Til at bidrage i midterforsvaret har vi hentet Carlton Cooder. Han skal organisere forsvaret sammen med Nikolaj. Derudover har vi i den bagerste kæde hentet ind på back pladserne. Således kan vi præsentere Jacob Strand samt Pancho Calderra. Vi er således dækket rigtigt godt ind i de bagerste kæder.

De sidste 2 forstærkninger er på midtbanen, hvor vi har forstærket os med Frederik Lundquist og Christian Hedegaard.

Dette er truppen til den kommende sæson, og jeg er sikker på at den kan indfri bestyrelsens forventninger.

Michel Zidane
Som bekendt har BV Merkuranerne vundet YFC Division. Dette betyder at vi i næste sæson skal spille i ligaen igen. Dette betyder også at klubben vil investere i truppen med målet om overlevelse i den kommende sæson. Det er ikke en nem opgave, men det skal lykkes lige så vel som oprykningen i denne sæson skulle lykkes.

Derfor søger vi på alle poster. Såfremt BVM er en interessant klub for dig, så må du meget gerne kontakte mig, også tager vi den derfra. Jeg har benyttet de sidste par uger til at scoute nogle af de nuværende hold, og har haft scouts ude til andre kampe. Dette betyder at jeg vil vende kampene med mit team for derefter også selv begynde at tage kontakt til folk.

Samuel Jerome Bryant
Held og lykke med at få nået ud af Bvm´s omdøme så i kan få samlet et hold der kan blive oppe burde være muligt
ligesom der burde være en chance for at Zidane ikke smutter halvvejs er trods alt ikke en total rookie manager den her gang.
Selvom jeg har været yderst kritisk overfor ledelse og diverse Managers til tider efter Manuel dagene vil
kluben altid have en speciel plads i mit hjerte,
vil holde øje med hvorn det går jer idet omfang min tid tilader det
og hvem ved måske jeg vender tilbage til Bvm og afsluter karierren engang ude i fremtiden om de er at finde i den bedste række til den tid og jeg stadig har nået at byde ind med, lige nu gælder det dog om at få rejst hjemlandets stolthed i YFC regi og nyder at være hjeme i staterne igen ønsker dog det bedste for holdet og alle fansne
denne gang er det nogen andre spilleres tur til at forsvare de gule og sorte striber må de gøre det med
stolthed og success

Sam
Alias Samidinho

Michel Zidane
Transfer update

A very difficult transfer window is nearly at the end and what a window. Not many experienced players have been available for a promoted team. High release clauses and big wages sets it limits. But nothing is so bad that it ain't good. BVM now got a very talented squad, and still got some spaces left.

The signings so far in the transfer window:

GK: Andre Mestres (DRAFT)
RB: Jacob Strand (DRAFT)
CB: Bobby Olsen - 35 years old
CB: James Woods (DRAFT)
CB: Alexei Starkov (DRAFT)
LB: Yussuf Hassan - 23 years old
DMC: Mads Marboe (DRAFT)
DMC: Martijn van Rhijn (DRAFT)
AMR: Domovoi Kalinka - 21 years old
AMC: Zinno skibby - 22 years old
AMC: Rick Westwood (DRAFT)
AML: Alexander Syfong - 22 years old
ST: Krampel v Hampel (DRAFT)

What are we searching then? Defensive players and midfielders. If you can play any of the positions and want to play for BVM don't hesitate to contact me.

Dario Severinsen
After what i've seen last season from Yussuf Hassan and Zinno Skibby, these two players are talented enough to play regular first team matches. BVM is a perfect place fore them to grown bigger in this lovely game Smile

Good luck in this season to all in BVM
gyazo.com/8cd1298caabacce3aafca422487dc42a.png

Name: Dario Severinsen
Nationality: Germany (2. nationality Denmark)
Position: Sweeper Keeper
Current Club: Episkopi FC

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/bv_merkuranerne_80x80_1.png
True Faith

Zinno Skibby
Dario Severinsen wrote:

After what i've seen last season from Yussuf Hassan and Zinno Skibby, these two players are talented enough to play regular first team matches. BVM is a perfect place fore them to grown bigger in this lovely game Smile

Thanks for the nice words .
I look forward to helping to ensure the survival of BVM

Samuel Jerome Bryant
Dario Severinsen wrote:

I have no doubt that those 2 are good enough to be in the start 11 but are they good enough to be 2 of the 3 -4 best players in the entire team and still secure BVM another season in the League that is a whole other question
as starters sure thing as the players that have to carry the team I am not so sure only time will tell
but kind of feels BVM looks a little thin .
Good luck for the season thou truly hopes you make it
Alias Samidinho

Spring til debat: