Se indlæg
 Udskriv debat
L'union de Bruxelles F.C.
L-Union de Bruxelles Wage
Information

i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Bel1_zpsffaojgxz.png

Klub information
- Navn: L'union de Bruxelles F.C.
- Tidligere navn: Wollongong United
- Grundlagt: Sæson 5
- Nationalitet: Belgien
- By: Bruxelles
- Stadion: The Aboriginal Stadium
- Capacity: 35´000 seats
dl.dropboxusercontent.com/u/23772240/Your%20Football%20Career/Stadions/stadion%2019.png

- Youth akademi
gyazo.com/16d6c16c3b5a31e65d254a9c0d63d1b2.png
The small sized youth academy gives the club the opportunity to attract young player (21 to 23 years old) to a lower wage, because the players can train 25 % cheaper.

Manager information
www.yourfootballcareer.com/images/avatars/petemccloud.png
- Navn: Sir Pete McCloud
- Nationalityt: USA

Redigeret af Sir Pete McCloud d. 21-03-2017 10:47

Team Informations

MM: Andrew Hardi - 26 (-1) - Draft
FH: Lucas Ribero - 32 (-2) - Draft
FV: Jens Åge Jakobsen - 26 (-3) - Draft
FC: Andres Fernandez - 26 (-1) - Draft
FC: Nikolaj sienko Frederiksen - 27 (-3) - Draft
FC: Carlton Cooder - 27 (-3) - Draft
CM: Kasper Vitarnen - 30 (-3) - Draft
CM: Javier Fierro - 26 (-1) - Draft
CM: Adrian Manea - 21
OMH: WIlliam De Ruyter - 22 (-1) - Draft
OMV: Bob Slaine - 29 (-3) - Draft
OMC: Guilherme Figo - 30 (-3) - Draft
OMC: Knut Jakobsen - 22 -LOAN
OMC: Jurgen Loretnz - 21
ANG: Geoffredo Bertoldo - 25 (-1) - Draft
ANG: Roberto Natavio dos Santos - 28 (-1) - Draft

Active player information

Name: Adrian Manea
Position: CM
Contract length: s.13
Release clause: 50´000´000

Name: Jurgen Lorentz
Position: OCM
Contract length: s.13
Release clause: 50´000´000

Name: Knut Jakobsen
Position: OCM
Contract length: s.11
Release clause: LOAN

Redigeret af Motsoko Mangobe d. 10-11-2016 13:43

philosophy, goals, tactics.

philosophy:

A controlled defensive is what I like to call it - we can split it into two phases.

- When the opponent has the ball: Then we are compact and keeps the chains tight and making the rooms small, so that the opponent cant find the holes especially between midfield and defense. This is an important thing in football, and this will keep the opponent from scoring a lot of goals.

- When we have the ball: The we have to be patient and wait for the right opening. We must make sure that we finish the attack so we can find our defensive positions. Moreover, so when we have the ball, the opponent can not score, and when they dont, we are secure of points.

Goal season 10:

The goal for season 10, will be to fight for promotion ones again. We will get back to the league!

tactics:

primary tactics
[img]i.gyazo.com/199fb05979ab311d9962c8d0302cbcaf.png[/img]

secondary tactics
i.gyazo.com/e99da4aeff6a7b4fc98b37f9d84b5c9a.png

defensive tactics
i.gyazo.com/de123ccb136bf482aa266832ad36be6e.png

offensive tactics
i.gyazo.com/125e7d56510a70b1f7c68f89b17f1894.png

Redigeret af Motsoko Mangobe d. 06-11-2016 15:12

Jerseys

Home
i100.photobucket.com/albums/m38/holst01/Other/Hjemmebane_zps2cb904c2.png

away
i100.photobucket.com/albums/m38/holst01/Other/Udebane_zpsf8267f52.png

Redigeret af Motsoko Mangobe d. 18-01-2016 16:04

History

Season 4:
YFC Leauge - 8.place
YFC Cup - quarterfinal

Season 5:
YFC League - 10.place - relegation
YFC Cup - quarterfinal

Season 6:
YFC Division - 5.place
YFC Cup - 1/8 final

Season 7:
YFC Division - 5.place
YFC Cup - 1/8 final

Season 8:
YFC Division - 2.place - promotion
YFC Cup - 1/8 final

Season 9:
YFC League - 9.Place - Relegation
YFC Cup - Semi final

Season 10:
YFC Division - 3.place - promoted by Paper
YFC Cup - 1/8 final
Redigeret af Motsoko Mangobe d. 10-11-2016 13:44

Eddie Anderson
Så er sæson ved at lakke mod enden. Derfor vil jeg lige komme med en oversigt over, hvad vi vil forsøge at få fat på i det kommende vindue.

Transferupdate:

Målmanden

På mål vil vi gerne have en målmand, som ikke er bange for at gå ud af feltet, for at clearer en lang stikning, og som kan være sidste skanse, og sikrer point med hans redninger.

Forsvaret:

I forsvaret skal vi gerne have en spiller, som kan starte spillet op, hvis vi ikke kan komme igang med et kontra, hvor han skal spille stille og roligt bolden op. Ved siden af ham, skal der være en stor stærk centerback, som er stærk i hovedstødduellerne. På backerne vil vi gerne have en defensiv og en offensiv back. Den defensive back skal ligge nede i et 3 mandsforsvar sammen med de 2 centerbacks, mens at den offensive hjælper til med at skabe chancer oppe i fronten.

Midtbanen:

Vi vil gerne spiller med en 3 kløver på midtbanen, og den 3 kløver skal bestå af en box-to-box, bolvindende midtbanespiller og en offensiv playmaker. Den Boldvindende skal ligge lidt bag box-to-box og erobre boldene, og det er ham som skal holde en lille tråd mellem midtbanen og forsvaret. Box-to-box spilleren skal have et kæmpe løbepensum, så han både er med i den offensive del og den defensive. Han skal holde sammen på midten, lige foran den boldvindende. Playmakeren er næsten klubbens vigtigste rolle. Det er ham, som skal skabe chancerne for de forreste. Han skal have det gode overblik, og behøver ikke at have det store løbepensum. Vi skal også have 2 kanter, og de skal begge kunne gå den ene eller anden vej. De skal kunne skabe chancerne på egen hånd, og skulle kunne løbe vores playmakers bolde op og ligge et indlæg.

Angriberen:

I angrebet skal vi have en mand, som kan score med lukkede øjne. Han må meget gerne være ok på hovedet, men det vigtigste er, at han kan ramme målet, så vi kan få nogle afslutninger på vores skud, så modstanderen ikke slår for mange kontra på os.

Hvis der er nogle der ude, som mener de passer til specifikationen, så må i meget gerne kontakte mig. Jeg er åben overfor alle henvendelse, og i vil få svar hurtigst muligt, når jeg ser jeres besked.

Mvh

Eddie Anderson

Eddie Anderson
Pressemeddelelse:

I dag, kan vi i Wollongong præsenterer 1 ny trøje, og vores nye Sponsor.

Trøjerne kommer til at se sådan her ud:
Hjemmebanetrøjen
dl.dropbox.com/s/g54u7pcjxepsg4d/Wollongong%20United%20Home.png

Udebanetrøjen
dl.dropbox.com/s/6262ktis8ac8xyj/Wollongong%20United%20away.png

Vores nye trøje er udebanetrøjen, som kommer til at blive flittigt brugt, da vores hjemmebanetrøjer minder meget om nogle af de andre hold i ligaens.

Vi har også indegået et 1 års langt samarbejde med Foster's, som er en australsk øl mærke, som gerne ville vise sig frem på den internationale side. Vi er meget glade for, at Forster's har valgt at samarbejde med os, og vi ser frem til den kommende sæson med store forventninger.

Eddie Anderson
i591.photobucket.com/albums/ss360/jepze/wollongonglille_zpsbc0622b6.png

Den nye kuld og en lille smule rutine

Ida vil jeg præsenterer de 3 første spillere jeg har hentet til Australien. Det er ikke de største stjerner, men alle 3 har et fremragende potentielle.

Alt muligt manden i forsvaret

Jeg har satset på Mikkel Lasson i forsvaret, da han er en spiller, som sagtens kan trænes til at dække højre back og venstre back. Lige pt. er han bedst i det centrale, men han vil gå ud og dække backerne, så vi kan få en meget offensiv back i den anden side. Mikkel's primær mål er defensiven, hvor han også vil hjælpe til fra backen af.

Den kommende troldmand på midtbanen

Jeg har hentet en forholdsvis ung offensiv midtbanespiller, men hvis han følger sin brors spor, så vil han blive fantastisk. Navnet på denne unge spiller er nemlig Matti Virtanen, og han har en kæmpe fremtid i møde. Han har allerede nu vist, at han er god, men det vil YFC ligaen se, når pokalkampene går i gang, men det er en spiller, som man skal holde øje med i fremtiden, og han vil primært ligge på den offensive midtbane og være spilfordeleren.

Lidt rutine, men stadig ung

Til centerforsvaret har jeg hentet den 23-årige centerforsvar, Lukas Jackson, som vil gå direkte i start 11. Lukas er ung, men har allerede spillet mange kampe for New Crazy Gang, og jeg håber han vil spille lige så godt i Australien. Han er stærk og stor, så han kan hurtigt skubbe en Angriber væk, og hans hovedstød fejler intet, så han er en trussel for alle hold på hjørnespark.

Er der nogle spørgsmål, for så står jeg klar til at svarer på dem.

Eddie Anderson

Ryan Jackson
Tillykke med Lukas. Nu skal vi spille mod hinanden for første gang, glæder mig til at møde dig og forhåbentlig få håneretten!
Navn: Ryan "Air Force" Jackson
Alder: 23
Højde: 1,97
Vægt: 85
Spillertype: Begrænser centerforsvarer
Foretrukne ben: Venstre
Nationalitet: England
Hold: Chakra United

Mikkel Lasson
Jeg takker for præsentationen, og jeg glæder mig til at komme i gang i denne klub, hvor jeg satser på, at jeg med tiden kan spille mig ind i det centrale forsvar via gode præstationer på backen.
Nationalitet: Dansk cdn1.iconfinder.com/data/icons/famfamfam_flag_icons/dk.png
Position: CB (100%), HB (50%), VB (25%)
Klub: Wollongong United

Jonas Jorgen Jorgensen
Ryan Jackson skrev:

Tillykke med Lukas. Nu skal vi spille mod hinanden for første gang, glæder mig til at møde dig og forhåbentlig få håneretten!

Det er præcis opgør som dem, bror mod bror, der giver ligaen det sidste.

Jeg glæder mig til at følge jeres kampe og selvfølgelig også alle de andre.

Derudover ser det meget fornuftigt ud Eddie, tre unge spillere, to nye og en med noget rutine.

Glæder mig til at se mere fra dig.
Navn: Jonesy
Land: Danmark
Position: Sweeper Keeper
Klub: Habana-Exiom C.F.

Eddie Anderson
Senere i aften vil jeg præsenterer vores nye spillere.

Eddie Anderson
Jonas Jorgen Jorgensen skrev:

Ryan Jackson skrev:

Det er præcis opgør som dem, bror mod bror, der giver ligaen det sidste.

Jeg glæder mig til at følge jeres kampe og selvfølgelig også alle de andre.

Derudover ser det meget fornuftigt ud Eddie, tre unge spillere, to nye og en med noget rutine.

Glæder mig til at se mere fra dig.

Tak Jonsey.

Jeg kan love dig, at der er kommet lidt mere rutine til klubben Smile

Eddie Anderson
i591.photobucket.com/albums/ss360/jepze/wollongonglille_zpsbc0622b6.png

Midtbanen er vores stærke side.

Det sidste par dage, der har vi hentet ind til primært midtbanen, hvor der er blevet forstærket en del. Det er primært på den centrale midtbane, men der er også kommet en stjerne på den offensive midtbane.

Stjernen på 10'er pladsen

På den offensive midtbane har jeg hentet et kendt navn i Ligaen. Han har spillet i ligaen fra start, og han vil løftet Wollongong et niveau eller to. Spilleren er Jin Ill Sung, og han har vist sig, som en meget sublim spiller i New Crazy Gang. Jin kender allerede Lukas, så han falder hurtigt til i Australien. Jin er en meget dygtig spiller, og han vil være vigtig for, hvor det er klubben ender til slut i sæsonen.

Holdets bølgebryder

Vi har hentet en god bølgebryder til holdet, som skal lige som den defensive midtbane af de 2 centrale midtbanespillere. Navnet er Aidan Baines, og han har lov til at begå frispark, hvis han står i den situation. Aidan's fokus er mest på det defensive, men han kan også hjælpe lidt til i den offensive. Aidan vil derfor være en vigtig spiller for os.

Spilfordeleren i forsvaret

Så er vi nået til det eneste køb jeg har lavet end til nu. Det er Marilyn Manson, som skal ligge nede i forsvaret, som er en af det vigtigste positioner på holdet. Selvom alle positionerne er vigtige, så er det forsvaret som næsten er vigtigst, hvis vi skal overleve i ligaegn Marilyn har gode evner til at starte spillet op, og han har spillet godt for Ultimatum, og håber at det fortsætter i Australien.

Den angribene forsvarspiller

På venstrebacken har vi fået en offensiv en af slagsen. Det er nemlig Vasilis Papageorgopoulos, og han er et stort talent på hans position, og jeg vil drage nytte af ham, så længe han vælger at blive i Wollongong. Jeg har et godt øje til Vasilis, og han vil blive en vigtig del af presset i den offensive fase af spillet.

Den lejede playmaker

Luca Lazovik er den første spiller i YFC's historie, som er blevet lejet ud, og han har valgt at komme til Australien, og slå sine folder ud, og præge vores spil, med hans fantastike evner på bolden. Lazovik er en rigtig 10'er, men hans plads på banen vil blive på den centrale midtbane, og det gør, at der er mere pres på Baines i defensiven, men Luca kan sagtens blive en vigtig mand på midten.

Aidan Baines
Mange tak for præsentationen Eddie.
Jeg er meget glad for at være en del af dette projekt, og jeg glæder mig til at vi skal spille vores først kamp Smile
Navn: Aidan Baines
Alder: 27
Nationalitet: Walisisk img689.imageshack.us/img689/8659/uq1m.png
Spillerprofil: Boldvindende midtbane
Positioner: MC (100%), DMC (75%), FC (75%)
Klub: Kontraktfri

Mikkel Lasson
Velkommen til Jin, Aidan, Marilyn, Vasilis og Luca!
Nationalitet: Dansk cdn1.iconfinder.com/data/icons/famfamfam_flag_icons/dk.png
Position: CB (100%), HB (50%), VB (25%)
Klub: Wollongong United

Siber Orellana
Det ser meget lovende ud, og du har hentet nogle gode spillere Eddie Smile Held og lykke i den kommende sæson.
Alder: 24(S5)
Position(Rolle): Angriber(Poacher)
Klub: ASC Dakar
Nationalitet: El Salvador

i1248.photobucket.com/albums/hh485/_-Ziber-_/Siber.png

Eddie Anderson
Den kommende stjerne på mål

Jeg havde helt glemt vores stjerne i målet. Andrew Hardi skal vogte vores mål i denne sæson, og han skulle eftersigende være en af det største talenter i ligaen. Hardi er ikke verdens bedste på bolden, men behøver man det som målmand? Til gengæld er han lige så god med hænderne, som han er med munden, så jeg ser en stor fremtid i Hardi på kassen.

Andrew Hardi
Så kom den helt store transfer for Wollongong, god opvarmning som har været hidtil. Jeg ser frem til at spille sammen med holdet og lede mit forsvar. Jeg er klar på at vise mit kæmpe talent frem og vise de store klubber rundt omkring i Europa, at jeg valgte den rigtige klub.

Eddie gjorde et godt arbejde, da han kontaktede mig i går. Han havde en klar træningsplan for mig og havde nærstuderet alle mine styrker og svagheder. Helt igennem professionel manager, som godt kan anbefales til andre spillere.

Lukas bliver en meget vigtig spiller for forsvaret og derfor vil mit første fokuspunkt også være at få snakket om nogle indbyrdes aftaler sammen med ham og Eddie. Dernæst skal vi havde gjort os klar på ligastart i forsvaret, jeg forventer stor fight og spillere som er klare til at ofre alt.

Jonas Jorgen Jorgensen
Nu kender jeg ikke så mange af dine nye spiller så nært som Marilyn.

Men I ham har du en fantastisk forsvars spiller, der inden for de næste sæsonen vil være en af de bedste i ligaen, det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Og Hardi får en forsvarer som med godt samarbejde stoler 100 % på sin målmand. Så hvis man giver tid i starten til at lære hinanden at kende, så vil han gerne ofre de sidste 10 % for en hver gang.

Jeg vil glæde mig til at se det samarbejde Andrew og Marilyn får bygget op.

Det bliver et spændende hold det her.
Navn: Jonesy
Land: Danmark
Position: Sweeper Keeper
Klub: Habana-Exiom C.F.

Spring til debat: