Se indlæg
 Udskriv debat
RSC Maastricht
RSC Maastricht Wage
RSC Maastricht
i1258.photobucket.com/albums/ii540/Champenralle/YFC%20klub%20logo_zpsufb8no3k.png

Klub information
- Navn: Royal Sporting Club Maastricht
- Nationalitet: Nederlandsicons.iconarchive.com/icons/custom-icon-design/flag-3/16/Netherlands-Flag-icon.png
- Base: Maastricht
- Stadion: Maastricht Voetbal Arena
-Grundlagt: Season 3

Manager information
- Navn: Luca Agostino
- Nationalitet: Italy
- Alder: 43

Redigeret af Luca Agostino d. 27-01-2017 16:08

RSC Maastricht Wage
Squad

(S9) Squad

GK: Tomas Krauz - 300.000
RB: Alex de Bruin -. 250.000
CB: Xanthos Papadouplos - 250.000
CB: Riccardo Scoglio - 800.000
LB: Dominique Heskey - 250.000
CM: Mads Lykkegaard - 3.000.000
CM: Nicolai Cristobal Nielsen - 3.000.000
RW: Vyacheslav Arkady - 500.000
RW: Sakir Demirel - 250.000
LW: Floyd  Dylan - 2.800.000
ST: Claudio da Costa - 250.000
ST: Alessio Mastrati - 250.000

Redigeret af Luca Agostino d. 06-02-2016 14:55

RSC Maastricht Wage
Kits

i1258.photobucket.com/albums/ii540/Champenralle/RSC%20Maastricht%20kit%202_zps0tyq4isb.png

i1258.photobucket.com/albums/ii540/Champenralle/RSC%20Maastricht%20kit%202%20away_zpsdqekinwk.png

Redigeret af Luca Agostino d. 19-01-2016 10:47

RSC Maastricht Wage
Tactics and formations

Primary Formation

dl.dropbox.com/u/23772240/FMD%20FL/Taktikker/4-2-4.png

Secondary Formation

dl.dropbox.com/u/23772240/FMD%20FL/Taktikker/4-4-2%20diamant.png

Defensive Formation

dl.dropbox.com/u/23772240/FMD%20FL/Taktikker/4-4-2%20(Defensive%20midfielders).png

Offensive Formation

dl.dropbox.com/u/23772240/FMD%20FL/Taktikker/4-2-3-1%20(Danmark).png

Redigeret af Luca Agostino d. 19-01-2016 10:51

RSC Maastricht Wage
Reserveret

RSC Maastricht Wage
dl.dropboxusercontent.com/s/2dctdi35si1txq5/CDMonterrey400x400.png

Pressemeddelelse

Bestyrelsen i Club Deperivo Monterrey kan med glæde fortælle at der er ansat en ny manager i forbindelse med klubbens indtræden i YFC Division.

Manageren er ikke en udefrakommende, der ligger fjernt fra klubben, men derimod en der har været i klubben i adskillige år. Først som spiller, dernæst som træner og senest assistent træner.

Der er naturligvis tale om Ezequiel Miró, som er blevet forfremmet til manager, på en kontrakt gældende minimum for de næste to sæsoner, med en option på forlængelse.

dl.dropboxusercontent.com/s/orz94sq4zby9us6/EzequielMiro-Pressemøde.jpg

Ezequiel Miró udtalte:
Jeg er meget beæret og stolt over at have fået tilbudt denne stilling. Siden jeg blev tilknyttet klubben, som træner, har det været min store drøm at blive manager for holdet.

Bestyrelsen og jeg deler de samme visioner omkring klubbens fremtid, og jeg håber inderligt at jeg er den rette mand til at føre dem ud i livet.

De tre mål og visioner, som står klarest på nuværende tidspunkt er klart drømmen om at etablere sig i YFC Divisionen. Derfra kan vi bygge videre og forhåbentlig opnå vores mål om at rykke op i YFC Premier League. Det sidste mål er at vi gerne vil have skabt klubben et image, som at være den førende talentfabrik i verden – klubben hvor alle unge vil hen!

Bestyrelsesformanden og resten af bestyrelsen håber at Ezequiel Miró kan etablere klubben, som et hold i den øverste halvdel af YFC Division i denne sæson og arbejde hen imod oprykning til YFC Premier League.

Ezequiel Miro
Jeg er meget skuffet over den måde vi smed vores oprykning væk.

Det var så tæt på, og så alligevel så langt fra. Vi taber til et bedre hold på dagen (Wollongong United red.), hvilket sender os ud i mørket.

Det er utrolig ærgerligt, men vi komme tilbage stærkere i næste sæson, hvor vi må anses som at være den største favorit til oprykning.

Jeg er sikker på at dette mexicanske hold inden længe er at finde iblandt de 10 bedste hold i verden, og jeg vil gøre alt for at vi når dertil samt bliver der.

Ezequiel Miro
Så sikrede vi os oprykning til YFC League!
Fantastisk arbejde fra alle i og rundt om klubben.

Jeg er specielt tilfreds med defensiven, kun lukket 7 mål ind i 14 kampe og 10 clean sheets.

For mit vedkommende starter det hårde arbejde med at finde spillere frem mod næste sæson, og forhåbentlig kan jeg allerede lande nogle aftale i det kommende transfervindue via bosman reglen.

Tak til alle fansne for en fantastisk opbakning gennem hele sæsonen, og nu kan spillerne nyde en velfortjent ferie.

Forza CD Monterrey

Adam Maloney
Tillykke med den flotte sæson Ezequiel, glæder mig til at møde jer igen, denne gang i den bedste række Smile
Dealer dødlige fodbold i hjertet af Nordkorea

Ezequiel Miro
Adam Maloney skrev:

Tillykke med den flotte sæson Ezequiel, glæder mig til at møde jer igen, denne gang i den bedste række Smile

Mange tak og i lige måde Adam, du gav os kamp til stregen og holdte hovedet koldt i den sidste halvdel af sæsonen.
Jeg forventer at vi kan få nogle gode indbyrdes opgør i den kommende sæson.

Abhibhava Karnik
Du har en stor fremtid i vente, unge Miro. Du har nu bevist i 2 sæsoner at du kan skabe en vinderkultur med få midler.

Held & Lykke i YFC League i sæson 5.
MUMBAI SC
www.yourfootballcareer.com/images/avatars/mumbai80x80.png

Leon Lehmann
En klub uden ambitioner, endnu et håbløst eksempel...

Et lille klap skal manageren dog have med på vejen...

Det er jo håbløst..
Leon Lehmann

AMC i Chakra United

25år

Ligeglad med hele verden.

Ingen over, alle under

Leon Lehmann

Ezequiel Miro

Oprustning mod sæson 5

Jeg har de seneste par dage brugt al min tid på at snakke med fremtiden med mange forskellige spillere.

Dette har båret frugt i form af en kontrakt via bosman reglen, med Aidan Baines.

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/_40774456_aj203[321].jpg

Aidan kommer til klubben i starten af næste sæson, og han skal være en fast del af vores midtbane.

Jeg er utrolig glad for at Aidan har valgt at tro på mig, og hele projektet i Mexico og jeg håber at der er flere der vil følge ham.

dl.dropboxusercontent.com/s/7kk1ybfo54ffu0l/Monterrey.png

Benjamin Kvist Nesrillias
Stærk signing hold da kæft! Ser frem til at se, hvad I kan bringe i fremtiden.
Benjamin Kvist Nesrillias
24 år
10'er
Juve

i40.tinypic.com/34f1lhk.png

Ezequiel Miro

Endnu en signing

Jeg kan nu præsenterer endnu en signing via bosman reglen.
Ryan Joseph Wilson har skrevet under på en 2 årig kontrakt, og godkendelse fra Fodboldforbundet er lige tikket ind.

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/_42987253_giggs1991_getty220.jpg

Ryan er en rigtig dygtig og spændende kant, der kan spille i begge sider.
Ryan havde følgende at sige om kontrakten: Jeg ser super spændt på at starte dette nye kapitel i min karriere. Og så endda med min barndomsven, Aidan! Det her skal nok blive stort og jeg både håber og regner med, at vi kommer til at overraske et par hold næste sæson.
Og så vil jeg sige tak til August for at have givet mig chancen i sin tid. Det har gjort, at jeg nu står her som en profil i ligaen. Jeg skylder dig meget, August!

Luca Lazovik
Vilde signings indtilvidere Ezeguiel!
i1258.photobucket.com/albums/ii540/Champenralle/LucaLazovikYFCcopy_zpsc4a46add.png

Siber Orellana
Stærk start Miro! Det bliver spændende at følge med i Mexico i næste sæson Smile
Alder: 24(S5)
Position(Rolle): Angriber(Poacher)
Klub: ASC Dakar
Nationalitet: El Salvador

i1248.photobucket.com/albums/hh485/_-Ziber-_/Siber.png

Ezequiel Miro
Jo tak Siber, der skulle gerne komme en mere idag Smile

Ryan Joseph Wilson
Siber Orellana skrev:

Stærk start Miro! Det bliver spændende at følge med i Mexico i næste sæson Smile

Skal du med? Smile

Siber Orellana
Ryan Joseph Wilson skrev:

Siber Orellana skrev:

Skal du med? Smile

Uha, det må vi kigge på når der er kommet et bud Wink
Alder: 24(S5)
Position(Rolle): Angriber(Poacher)
Klub: ASC Dakar
Nationalitet: El Salvador

i1248.photobucket.com/albums/hh485/_-Ziber-_/Siber.png

Spring til debat: