Se indlæg
 Udskriv debat
La Albiceleste Clúb de Futbol
La Albiceleste Wage
La Albiceleste Clúb de Fütbol
i1371.photobucket.com/albums/ag281/klykke89/La%20Albiceleste_zpshj2tftfi.jpg

Information om klubben:
- Navn: La Albiceleste Clúb de Fütbol
- Kort navn: Albiceleste C.F.
- Land: Argentina www.yourfootballcareer.com/includes/user_fields/images/flags/f-ar.gif
- By: Buenas Aires
- Grundlagt: Sæson 12

Manager information
www.yourfootballcareer.com/images/avatars/riquelme1%5B1621%5D.jpg
- Navn: Frederico Varela
- Nationalitet: Argentina www.yourfootballcareer.com/includes/user_fields/images/flags/f-ar.gif
- Startet i klubben: Sæson 12

Stadion information
- Navn: Stadium of the sun
i.gyazo.com/8b8b3d6d7e2ff216f5e2f3c8a46330df.png
- Kapacitet: 40´000
- Udvidelse:: Færdig til sæson 14

Ungdomsakademi
- Navn: Albiceleste Clúb de Fütbol Akademi
gyazo.com/16d6c16c3b5a31e65d254a9c0d63d1b2.png
Unge spillere (21-23 år) kan træne 25% billigere
Færdig til sæson 14
'
Redigeret af Frederico Varela d. 02-08-2017 20:24

La Albiceleste Wage
Holdet og informationer

GK:
VB: Kayton Syfong
CB:
CB:
HB:
CM:
CM:
OMV: Marco Fleischmann
OMC: Ravez Márin
OMH: Edgardo Basilio Campo
ANG: Samba Totono

Kaptajn: Samba Totono
Vicekaptajn:

Spiller Information

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/noavatar100.png
Navn: Kayton Syfong
Alder: 21
Position: Venstre Back
Nationalitet:yourfootballcareer.com/includes/user_fields/images/flags/f-dk.gif

Kontraktudløb: s.15
Frikøbsklausul: 50´000´000

yourfootballcareer.com/images/avatars/avatar_e511303e9299_128.png
Navn: Marco Fleischmann
Position: Offensiv Venstre Midt
Nationalitet:yourfootballcareer.com/includes/user_fields/images/flags/f-de.gif

Kontrakt udløb: s,14
Frikøbsklausul: 20´000´000

yourfootballcareer.com/images/avatars/download[1666].jpg
Navn: Edgardo Basilio Campo
Position: Offensiv Højre Midt
Nationalitet:yourfootballcareer.com/includes/user_fields/images/flags/f-es.gif

Kontrakt udløb: s.14
Frikøbsklausul 35´000´000

yourfootballcareer.com/images/avatars/marin.png
Navn: Ravez Márin
Position: Offensiv Central Midt
Nationalitet:yourfootballcareer.com/includes/user_fields/images/flags/f-ro.gif

Kontrakt udløb: s.15
Frikøbsklausul 30´000´000

www.yourfootballcareer.com/images/avatars/samba_totono[204].jpg
Navn: Samba Totono
Alder: 32
Position: Angriber
Nationalitet:www.yourfootballcareer.com/includes/user_fields/images/flags/f-tg.gif

Kontrakt udløb: s.14
Frikøbsklausul[:50´000´000

Redigeret af Frederico Varela d. 18-08-2017 17:29

La Albiceleste Wage
Trøjer

Hjemmetrøje

i1371.photobucket.com/albums/ag281/klykke89/ALBICELESTE20C.F_20170402_181046_zpsmilne40y.jpg

Udetrøje

i1371.photobucket.com/albums/ag281/klykke89/Albiceleste20C.F20udebane_20170402_181053_zpsiafddkko.jpg

Redigeret af Frederico Varela d. 03-04-2017 14:30

La Albiceleste Wage
Spille filosofi

Spille filosofi

Spillestilen vil oftest være en klassisk 4-2-3-1 med massere af fart oppe foran. Der kræves nogel gode forsvarer da vi angriber med 8 mand og kun de to centrale er tilbage hele tiden. Vores backs skal skubbe op, og vores 2 centrale midtbaner skal løbe solen sort. kanterne skal udfordre og komme ind i feltet imens vores kreatør på den offensive midt, skal finde de forskellige holder og muligheder i modstandernes forsvar. Angriberen skal kunne score fra alle situationer, men fart er vigtigt med denne opstilling.

Vi spiller direkte hvor vi igennem vores høje pres gerne vil erobre bolden højt, fange modstanderne i ubalance og scorer de nemme mål. Derfor er farten vigtig i opstillingen og det kræver nogle fyrer der er klar til at løbe de ekstra meter. Fodbold skal nydes og det forventes på dette hold, at man tør prøve de spektakulærer ting.
Redigeret af Frederico Varela d. 30-03-2017 15:09

La Albiceleste Wage
Formations

Primær formation: 4-2-3-1 Wide
i.gyazo.com/199fb05979ab311d9962c8d0302cbcaf.png

Sekundær formation: 4-1-2-3 DM Wide

i.gyazo.com/4c0e6a693c341d5e788e21f9a823a743.png

Tertiær Formation: 4-1-2-3 DM Narrow
i.gyazo.com/fc0fef3df52265a360d048835dfd5071.png

Redigeret af Frederico Varela d. 30-03-2017 15:17

Luka Fedorov
Så er truppen opdateret med holdet for den kommende sæson.

12 nye spillere er hentet ind, og klar til at skulle kæmpe røven ud af bukserne.

Planen er en top 5, men vi prøver helt sikkert at forbedre sidste sæsons resultat.
Manager - Spartak Tolyatti

Luka Fedorov
Her i Spartak Tolayatti har vi selvfølgelig også fået nogle spillere ind. 12 spillere er det blevet til denne gang, som skal spille for os hele denne sæson. Vores 3 mand på midtbanen skal alle rotere meget hen over sæsonen så vi kan spare så meget energi som muligt. Vi føler ikke rigtig vi er klar til et step op endnu, og har valgt endnu en sæson at satse på top 5.

Men vi er ikke færdige endnu, jeg kan med glæde præsentere at vi har startet byggeriet af dette stadion:
diarioadn.co/polopoly_fs/1.77610.1395154102!/image/image.jpg_gen/derivatives/p2-1d679x340/image.jpg

Planen er at stadionet skulle være bygget færdigt ved sæsonens afslutning, så har vores fans noget at glæde sig til, og vi kan forhåbentligt se endnu flere af dem når det nye stadion åbner.

Alle holdets spillere er at finde oppe i spillertruppen

Ibrahima Abdul
Luka glæder mig at se, jeg ikke er den eneste der satser på at få flere fans til YFC regi, ved at bygge et nyt og større stadion:

Held og lykke i divisionen, nu må vi se hvem der trækker det længste strå ved bænkene
Defensiven vinder titler, offensiven vinder fans.

Luka Fedorov
Her et par dage inden i draftvinduet har vi også sikret også nogle spillere.

Disse 6 skal spille i Spartak Tolyatti trøjen næste sæson
Mathias Knudsen
Julian LeFévre
Fernando Mazacar
Rick Westwood
Andre Mestres
Niki Smith

Luka Fedorov
Så er Spartak Tolyatti også klar med årets holdopstilling. Grundet tidspres på sidste dag mistede vi desværre muligheden for at få den cm vi ønskede, men det er der intet at gøre ved nu og vi ser bare frem til en sæson hvor målet igen er at komme i toppen.

GK: Andre Mestres
HB: James Kille
CB: Julian Lefévre
CB: Victor Mario
VB: Lucas Gaucho
CM Daniel Thomasberg
OMC:Rick Westwood
OMV: Fernando Mazacar
OMH: Frederik Kjærgaard
ANG: Mathias Knudsen

BÆNK: Niki Smith

Luka Fedorov
Så kan jeg allerede præsentere 8 nye spillere til truppen. Til den lette sum af 250k per styk. Det betyder derfor der er massere penge til de sidste par signinger, hvor målet er at få nogle stjerner til klubben.

VB: Vasilis Papageorgopoulos
CB: Dannie Greve
CB: Julian Lefevre
HB: Marian Pawlowski
CM: Daniel Thomasberg
OMV: Mirko Vuckovic
OMC: Bastian Von Hampel Diederik
ANG: Siber Orellana

Det er en førnøjelse at have fået alle disse spillere til så billig en pris, og ser allerede frem til den kommende sæson, hvor Spartak Tolyatti skal tilbage i toppen af YFC Division.

Luka Fedorov
Jeg vil gerne præsentere yderligere 3 spillere, som bringer holdet op på samlet 11 mand. Derfor kan vi teoretisk set stille med et fuldt hold, men det er indtil videre ikke det, jeg har købt mig til. Reserven er allerede i klubben, og håber at kunne slutte min sidste handel af inden for få dage.

Hermed præsentere jeg holdets 3 nye spillere:
GK: Santiago Mendoza
CB: Kreso Grubisic
OMH: Oliver W. Enevoldsen

Dannie Greve er planen at skulle være CB reserve, som giver os en solid defensiv, der kan overleve en skade eller karantæne.

Luka Fedorov
Præcis som planen er holdets sidste mand ankommet. Aidan Baines er holdets anden CM, og skal sammen med Thomasberg danne en stærk midtbane, hvor vi forhåbentligt kan dominere spillet fremad. Hele holdlisten kan ses i 2. indlæg.

Luka Fedorov
Club information updated.

Luka Fedorov
After a good first days has Spartak Tolyatti brought some players into the team. I am happy to introduce the first 4 players.

Albert DeJargo
Jens Åge Jakobsen
Eduardo Rodriquez
Stephane Tjongolulu

We will continue with the 4-2-3-1(Denmark) tactic like we have done for many seasons now. At the moment the tactic look like this:

GK: Albert DeJargo
LB: Jens Åge Jakobsen
CB:
CB:
RB:
CM:
CM:
LW:
OMC: Eduardo Rodriquez
RW:
ST: Stephane Tjongolulu

Luka Fedorov
The draft has finished, and it has ended with mixed feelings for Spartak Tolyatti. We have gotten some really good players to the team, but we also ended with 1 poor player, since the rules does not allow us to bid on any free players if we end up losing a bid in the extra time. It would have been a pretty much perfect team if i could get my last needed position. No more time to waste, let me present the remaining players in the Spartak Tolyatti shirt this year.

Julian FeFevre
Carlton Cooder
James Kille
Niki Smith
Daniel Thomasberg
Bob Slaine
Dabo Martin

That means our formation will look like this:

GK: Albert DeJargo
LB: Jens Åge Jakobsen/Niki Smith
CB: Carlton Cooder
CB: Julian LeFefre
RB: James Kille
CM: Daniel Thomasberg
CM: Poor Player
LW: Bob Slaine
OMC: Eduardo Rodriquez
RW: Dabo Martin
ST: Stephane Tjongolulu

Luca Patmac
Congratz Luka.
Now the real fun starts!
Luca Patmac- The Architect, 38y (s11)
Manager at Chakra United [League team]

Luka Fedorov
Thank you Luka.

It is going to be a challenge, but I hope we can manage it. I wish you good luck getting medals the next season. You were close this year.

Frederico Varela
Ny Manager - Ny tid!

Velkommen til dette korte pressemøde! Jeg vil i dag præsentere mig som nu manager for klubben spartak tolyatti, som dog er under forandring af dem store slags.

Mit navn er Frederico Varela og er argentiner med flot fodbold spil i årerne. Jeg vil som manager forsøge at spille offensivt, direkte og med højt pres. Filosofien er at man vinder ved sy scorer et mål mere end de andre.

Målet er at bygge en klub der kan hamle op med de største hold i ligaen inden for 3 sæsoner. I år skal vi kæmpe med om oprykningen og med de spillere som er på vej, tror vi på det!

Mere nyt om klubben vil følge snarest

Frederico Varela
Velkommen til en ny klub!

Så er det blevet en realitet at vi har fået mulighed for at flyttet klubben og startet op under nyt navn, ny by, nyt land og ny identitet. Vi drager imod Sydamerika hvor der i Argentina længe har været kigget på muligheden for at få en klub i YFC regi hvilket nu er sket. Jeg er stolt over at dette er faldet på plads og at vi kan få bygget en klub op der kan byde Jeri op til dans som Sydamerikas nummer 1.

LA ALBICELESTE CLÚB de FUTBOL – i daglig tale ALBICELESTE C.F

i1371.photobucket.com/albums/ag281/klykke89/La%20Albiceleste_zpshj2tftfi.jpg

Klubben flytter til den skønne by Buenos Aires, hvor vi vil spille vores hjemmekampe for et fantastisk publikum. Vi er allerede godt i gang med at forbedre sæsonen og truppen kan præsenteres meget snart, og jeg kan love spændene spillere.

Hvad er så målet med denne klub? Jo, vi vil gerne være en fast bestand del af toppen i YFC, men ved at det kræver hårdt arbejde at nå derop. Målet er at vi inden 3 sæsoner opnår en placering i top 5 i ligaen, hvilket dog nok også kræver en oprykning i første forsøg.

Spillestilen vil ligge an på offensivt fodbold, med direkte spil, højt pres, mange afslutninger og lækre detaljer. Fodbold skal nydes og der skal være noget for øjet når vi spiller. Dermed ikke sagt at man ikke kan tackle hårdt, hvis det er nødvendigt.

Vi håber i vil tage godt imod klubben og vi ser frem til at kunne indtræde i nye trøjer og nyt stadion i første kamp!

Spring til debat: