Se indlæg
 Udskriv debat
FK Lokomotiva Beograd
FK Lokomotiva Beograd Wage
FK Lokomotiva Beograd
s30.postimg.org/vrhdtpa9t/Beograd.png

~ Club Information ~
~ Name ~ FK Lokomotiva Beograd
~ Country ~ Serbien
~ City ~ Beograd
~ Stadium ~ Karadorde Štádium
~ Founded ~ Sæson 9

~ Manager information ~
www.yourfootballcareer.com//images/avatars/everton-fc-legend-duncan-ferguson-at-goodison-park-goodison-park-2106123831[339].jpg
~ Name ~ Andy Brown
~ Nation ~ Scotland

Redigeret af Andy Brown d. 30-06-2016 10:35

~ Hold ~

aktive spillere

GK: Mourad Yilmaz udløb slut 14 frikøb 50.000.000

CF: Ngozi Azikiwe udløb slut 14 frikøb 30.000.000

CF: Johan Kreatin udløb slut 14 frikøb 50.000.000

VB: Max Radsatzlast udløb slut 12 frikøb 50.000.000

HB: Brandon Chambers udløb slut 13 frikøb 25.000.000

DM / CM: Volkan Avc udløb slut 12 frikøb 50.000.000

VF: Lonzo Ball udløb slut 14 frikøb 50.000.000

HF: LiAngelo Ball udløb slut 14 frikøb 50.000.000

OMC: Leandro Dos Santos udløb slut 14 frikøb 50.000.000

AC/ VF: Dominic Wagener udløb slut 14 frikøb 75.000.000

Redigeret af Andy Brown d. 24-05-2017 11:28

~ Jerseys and Stadium ~

~ Home ~

s15.postimg.org/4mx9o9sfv/Hjemmetr_je.png

~ Away ~

s15.postimg.org/4ya4naji3/Udetr_je.png

~ Stadium ~

dl.dropboxusercontent.com/u/23772240/Your%20Football%20Career/Stadions/stadion%206.png
Karadorde Štádium
Size Small
Capacity 25.000

Redigeret af Andy Brown d. 30-06-2016 17:13

~ Formations S11 ~

~ Preferred Formation ~

4-1-2-3 DM Wide
www.footballuser.com/formations/2016/11/1529568_Football_Manager_Team.jpg

~ Secondary Formation ~

4-4-2 Diamond Narrow
www.footballuser.com/formations/2016/11/1529571_Football_Manager_Team.jpg

~ Defensive Formation ~

4-2-1-3 DM Wide
www.footballuser.com/formations/2016/11/1529576_Football_Manager_Team.jpg

~ Offensive Formation ~

4-2-3-1 Wide
www.footballuser.com/formations/2016/11/1529578_Football_Manager_Team.jpg

Redigeret af Andy Brown d. 12-11-2016 00:02

Filosofi

Redigeret af FK Lokomotiva Beograd Wage d. 10-07-2014 21:35

Roberto Valenciano
DER INDKALDES TIL PRESSEMØDE I AFTEN KLOKKEN 22.05
- Strategen -
Navn: Roberto Valenciano
Nationalitet: Italien i59.tinypic.com/119z32b.png
Levetid: 33 år
Bopæl: Bratislava, Slovakiet
Beskæftigelse: Manager
Klub: MFK Bratislava www.virtualmanager.com/assets/flags/flag_50-b78abf78a7d68a0e15ff66870444c0b9.gif
Blog: Mit liv!

Marco Hardi
Du er ny manager for MFK Bratislava, jeg kan se i fremtiden.
i.imgur.com/LzS79eb.png

I play 50% left back and 25% defensive midfielder, Jericoacoara SC
Var den bedste

Andrei Kirilenko
Hvis man ikke har noget positivt at sige, skal man la' vær' med at sige noget..

Lad dette gå bedre end sidste gang du var manager, selvom det ikke nødvendigvis stiller ret høje krav..
Alder: 29 (Sæson 11)
Position: Defensiv Playmaker
Hold: BVM
Positioner: DMC (100%), MC (100%), AMC (25%)
Fod: Højre
Vinder af YA Sæson 3 (The Chosen Ones)

Oscar Thiago
Modsiger du ikke lidt dig selv Andrei?
34-årig anfører i New Crazy Gang

Roberto Valenciano
Andrei Kirilenko skrev:

Hvis man ikke har noget positivt at sige, skal man la' vær' med at sige noget..

Lad dette gå bedre end sidste gang du var manager, selvom det ikke nødvendigvis stiller ret høje krav..

Sidste gang var ikke en succes - det vil jeg kun give dig ret i. Uden at være alt for kæk, kan man jo næppe sige at den nuværende manager har formået at præstere efter mig.
- Strategen -
Klub: MFK Bratislava www.virtualmanager.com/assets/flags/flag_50-b78abf78a7d68a0e15ff66870444c0b9.gif

Andrei Kirilenko
Oscar - Det kunne også ses som værende at sidste gang virkelig var noget lort

Roberto - Klart når man ikke får nogle signings ind, og forlader holdet lige før transfer deadline.. Han har slet ikke haft muligheden, den ødelagde du. At du ydermere mener holdet var godt nok til en top 5 placering, viser bare hvor lidt realitetssans der egentlig var

Oscar Thiago
Andrei Kirilenko skrev:

Oscar - Det kunne også ses som værende at sidste gang virkelig var noget lort

Roberto - Klart når man ikke får nogle signings ind, og forlader holdet lige før transfer deadline.. Han har slet ikke haft muligheden, den ødelagde du. At du ydermere mener holdet var godt nok til en top 5 placering, viser bare hvor lidt realitetssans der egentlig var

Ændrer vel ikke på du modsiger dig selv?

Ikke at jeg ikke er enig, jeg er skam enig.
34-årig anfører i New Crazy Gang

Andrei Kirilenko
Ændrer vel ikke på du modsiger dig selv?

Ikke at jeg ikke er enig, jeg er skam enig.

Misforstod hvad du skrev - Jeg håber skam for Roberto at det går bedre end i BVM. Ikke at jeg nogensinde kunne finde på at spille for ham, for det han har gjort/ikke gjort for BVM.

Jeg vil mene det er positivt ment.. I hvert fald en lille bitte smule.

Roberto Valenciano
Pressemøde

www.insidespanishfootball.com/wp-content/uploads/2013/11/Simeone2.jpg

Velkommen til dagens pressemøde!
Jeg vil starte med at undskylde forsinkelsen for dette pressemøde. Der skulle lige nogle ting på plads.
- Det skal idag handle om, at MFK Bratislava har fået en ny manager, nemlig en ung 33 årig italiener. Ja korrekt jeg har overtaget det slovakiske hold efter en anden italiener Lorenzo Conti.

Efter mit lidt mindre vellykkede ophold i det tyske, hos BVM, har jeg nu rettet snuden mod et større projekt omend fordelt på længere tid. Jeg er blevet modtaget rigtig godt af ledelsen, og jeg har fået frie tøjler til at bygge dette hold op for bunden, præcis som jeg ønsker det og det passer mig ganske udmærket.

Jeg håber på at inden for 2 sæsoner at kunne rykke op I YFC League. Og dermed kunne etablere os langsomt. op igennem placeringerne. Først og fremmest så håber jeg på at vi kan komme vellykket gennem transfervinduet, så vi kan få et etableret hold stablet på benene så for alvor kan blande os i topstriden i YFC Division.

Som Andrei nævnte inden pressemødes start, at han ikke ville spille under mig efter det med BVM. Jeg er utrolig ked af at det er tilfældet, for min hensigt har aldrig været at opbygge et had eller noget andet til andre spillere. Men ligesom Mourinho, så er der altid folk der hader ham, eller folk der elsker ham.

Jeg vil vise at jeg er værdig til opgaven som manager trods mit spinkle CV. Jeg glæder mig til at dette bliver en realitet efter sommerferien, og jeg glæder mig til at komme igang med projektet.

Håber at projektet bliver vel modtaget, og alle spørgsmål er selvfølgelig velkomne!

Roberto
- Strategen -

Thorbjorn Halvordson
Tror du ikke at kampen om oprykning kan blive ekstremt hård, med alle de nye managers der alle kommer med store armbevægelser ?
Information:
Name: Thorbjørn Halvordson
Country: Norsk
Club: Habana-Exiom FC
Position: Playmaker - ACM (100%) - CM (100%) - DCM (75%)
Nickname: The Norwegien Pirlo!
special features: - often try to play "gold ball" - runs with the ball - set the pace of the game - goes deep to receive the ball

Roberto Valenciano
Thorbjorn Halvordson skrev:

Tror du ikke at kampen om oprykning kan blive ekstremt hård, med alle de nye managers der alle kommer med store armbevægelser ?

Jeg ved at der er lang tid til toppen, derfor er dette set som et langtidsprojekt. Og først og fremmest skal vi i næste sæson ikke ligge og rode i bunden men tværtimod, kunne spille ordentlig bold, og have nogle spillere der kan spille op mod de bedre hold!

Men jo - jeg tror at det bliver en hård kamp om at komme med i ligaen. Specielt fordi der sker så meget i fodboldverdenen lige pt.
- Strategen -

Andrei Kirilenko
Vil da lige gribe muligheden, nu ingen andre gør (Og du heller ikke selv siger noget om det)

1. Hvilken form for fodbold vil du spille? Opstillinger?

2. Hvilke positioner vil du have størst fokus på at finde spillere til?

3. Tror du spillere kunne finde på at skæve til din tid i BVM, eller vil de tage den fra en frisk?

Roberto Valenciano
Andrei Kirilenko skrev:

Vil da lige gribe muligheden, nu ingen andre gør (Og du heller ikke selv siger noget om det)

1. Hvilken form for fodbold vil du spille? Opstillinger?

2. Hvilke positioner vil du have størst fokus på at finde spillere til?

3. Tror du spillere kunne finde på at skæve til din tid i BVM, eller vil de tage den fra en frisk?

1. Jeg vil forsøge at spille en umiddelbar balanceret taktik. Men vi vil forsøge at dræbe kampen lidt ved at kontrollere den via boldbesiddelse. Vi vil ikke være et udbredt målscorende hold, derfor vil der være brug for nogle tekniske vidunder på midtbanen. Og nogle tekniske dygtige forsvarsspillere. Umiddelbart er det i planerne at i fremtiden skal vi kunne køre en 4-2-3-1, eller en 4-2-2-2 def midt.

2. Lige til at starte med vil jeg forsøge at forstærke mit hold, med rutinerede kræfter i draften. Der skal forstærkes på alle positioner. Men på stående fod regner jeg med at der bliver til en god keeper, en stærk angriber, og en god forsvarsspiller.

3. Det håber jeg ikke vil få indflydelse - det er stort emne det ved jeg, men jeg håber alligevel at folk kan starte på en frisk, såvel som jeg selv gør, og vil se positivt på projektet, og hjælpe med at bygge det op. Kan kun håbe mine spillere vil se bort fra det og give min karriere en ny chance.
- Strategen -

Roberto Valenciano
Draften:

Så er draften overstået - vellykket hvis jeg selv skal sige det.
Jeg synes at vi står relativt stærkt i forhold til vores målsætning om at ende i top- 5. Vi fik hentet nogle markante forstærkninger, i form af: Bob Slaine, Eduardo Rodriguez, Galvino, Flemming Thorsen og Oliver Enevoldsen.

Vi har en blanding af unge spillere i forsvaret, og afhænger meget af at folk er i stand til at tage over for hinanden på diverse defensive pladser. Jeg vil ikke sige vi er stærkt svækket defensivt, da jeg rent faktisk mener at vi har et okay forsvar, og med vores midtbanes alsidighed, så er det bestemt muligt at styrke defensive med de rigtige formationer, især da vores midtbanespillere kan spille mange forskellige pladser.

Nogle stykker har været ude at sige, at de regner med MFK Bratislava rykker op. Men jeg vil dog underminere vores chancer en smule, da jeg ser os som et godt hold, men ikke hold jeg regner med kan rykke op. Som sagt er dette et projekt over længere periode, og målet er først at rykke op i næste sæson.

Jeg vil dog ikke ligge skjul på at det ville være nærmest perfekt at rykke op. Hvilket jeg tror vores sponsorer, og investorer gerne så ske. Men bestyrelsen er med på den langsigtede plan, og derfor har ledelsen givet mig lang snor.

I al fald kan formationerne, og truppen tjekkes ud i de øverste indlæg.
- Strategen -

Andrew Hardi
Imponerende at du formår at få draftens 2 bedste spillere i Galvino og Bob Slaine. De andre managers må virkelig havde sovet i timen, siden du kan få begge spillere. Forsvaret ser dog svagt ud, så det bliver spændende at se hvor godt I klarer jer. Jeg tror på en oprykning til MFK Bratislava.
oi61.tinypic.com/21awy9s.jpg

Spring til debat: