Se indlæg
Your Football Career » (Off YFC) Information om rollespillet » Regler
 Udskriv debat
Jeg er en: SPILLER
SotD
Som en spiller må du følge følgende regler ud over de generelle regler, som gælder for alle.

..::Regel nr. 1 – Afslør aldrig dine evner::..

Regel nr. 1 er den vigtigste regel på hele siden, og gælder for alle!

1.1 Du må aldrig afsløre dine stats!

1.2 Du må aldrig indikere, om du er tæt på maximum eller minimum (eller overhovedet i nærheden af)!

1.3 Du må aldrig spørge andre om deres evner!

Hvad må jeg så gøre?
- Du er velkommen til at tale om dine hovedkompetencer i dine forhandlinger. Du kan godt sige, at du er en hurtig angriber, der skyder godt med dit svage ben. Eller at du ikke er verdens bedste til hovedstød, men du er stærkt og teknisk begavet.
Dette er som en del af dit rollespil. Des bedre du spiller din karakter, des mere vil du og alle de andre nyde dette spil.

Sanktioner:
Hvis vi opdager, at nogle bryder denne regel, vil spilleren blive bandlyst fra spillet for evigt!

- Fodboldforbundet har "spioner" i spillet, så snyd vil blive opdaget.

..::Regel nr. 2 – Transfervinduer og kontraktforhandlinger::..

1.1 Kontraktforhandlinger udenfor transfervinduet er forbudt! Fodboldforbundet slår hårdt ned på erhver forhandling uden for transfervinduet. Det kan resultere i bøder, karantæner eller transferkarantæner (for klubberne).

1.2 Transfervinduet er åbent mellem sæsoner og halvvejs igennem sæsonen (vinterpausen).

1.3 Bosman-reglen: Hvis en spiller indikerer, at han forlader sin klub, når hans kontrakt udløber, er det tilladt at kontakte ham så snart transfervinduet begynder en halv sæson før kontraktudløb.

Hvordan ved jeg om reglerne bliver overholdt?
- Fodboldforbundet annoncerer klart og tydeligt når transfervinduet åbner. Nyheder vil blive slået op i transferområdet og på forsiden.

..::Regel nr. 3 – Transferlistede spillere::..

1) En spiller kan til enhver tid forlange sig selv på transferlisten. Dette gør det muligt for andre klubber at byde på ham udenfor transfervinduet. Det er dog ikke tilladt at skifte for transfervinduet åbner.

2) Hvis en spiller forlanger sig selv på transferlisten, vil han blive listet til hans frikøbsklausul.

3) En spiller, som har forlanget sig selv på transferlisten, kan blive smidt ud af truppen hvis hans manager ønsker det. Han vil dermed ikke spille kampe til at han er blevet solgt, eller sendt tilbage på holdet af hans manager.

Hvordan kommer jeg på transferlisten?
1) Skriv et opslag på transferliste-forummet. Dette vil placere dig på transferlisten. Listen blive løbende opdateret.

Hvordan fjerner jeg en spiller fra truppen, hvis han har transferlistet sig? (For managere)
1) Skriv en besked til Fodboldforbundet, hvor du gør det klart, at spilleren vil være uden for truppen til han hører fra dig igen. Fodboldforbundet vil sørge for, at han ikke spiller indtil vi hører andet fra dig.

..::Regel nr. 4 – Karantæner::..

1) Et direkte rødt kort giver tre spilledages karantæne.
2) Et rødt kort, som kommer pga. to gule kort i den samme kamp, giver en karantæne på to spilledage.
3) Tre gule kort indsamlet i alle tre turneringer resulterer i en spilledags karantæne. Dette gælder igen, når antallet kommer op på 6, 9 osv.

Lønsystemet:
1. Spillere, der er mellem 21 og 23 år gamle, har en minimumsløn på 300.000 YFC$ pr. sæson og en maksimumsløn på 750.000 YFC$ inkl. bonusser.

2. Spillere der er 24 år eller ældre, har ikke noget topniveau for løn så længe klubben vil betale det. Der er dog en minimumsløn på 400.000 YFC$ for 24-årige og 500.000 YFC$ for dem 25 år og ældre.

* Det er ikke legalt at nedgradere spillerens løn før han når sit prime, med mindre hans kontrakt udløber. Det er tilladt at forhandle en forlængelse af en nuværende kontrakt til enhver tid.

Spring til debat: